Terug naar overzicht
hey, voor intrede voor bruidegom en suite nemen wij het liedje van forrest gump
Hoi claudia, weet je de titel ook van de soundtrack?
In zottegem zit een blaasorketje die enkel en alleen film muziek speelt. Opus 7. Groetjes x
Zoek anders op de componisten : ennio morricone Hans Zimmer Ik vind de sound track van Amelie Poulain ook wel mooi. Wij hebben voor een koperkwintet gekozen, en zijn ook nog volop aan het zoeken/luisteren.
hey Ons intredelied is Rose van James horner (uit de film titanic)
Hoi! Op de soundtrack van Notting Hill staan ook mooie liedjes... En The Ludlows (= titel van een liedje uit de film Legends of the Fall) is ook een super nummertje! Groetjes!
Het "Forrest Gump Theme" uit de gelijknamige film is inderdaad heel mooi om op binnen te komen, net als "Valse d'Amelie" of "La dispute" uit "Le fabeleux destin d'Amelie Poulain"! Het theme van "Romeo en Juliet" heb ik ook al vaak moeten spelen in trouwmissen.
Chariots of fire - Vangelis - das ons intredelied, maar de titel van de film ken ik niet echt Can you feel the love tonight - Lion King You raise me up - Lion King The Celts - Enya - Van de film King Athur
can you feel the love van the lion king ( elton john) i don't wanna miss a thing van armageddon (aerosmith)
"Elvira Madigan" is de titel van een Zweedse liefdesfilm en de muziek in deze film is van W.A. Mozart. Je kan ze beluisteren op YouTube (Wolfgang Amadeus Mozart - Piano Concerto No. 21 - Andante). "One upon a time in America" - Soundtrack - Track 2 (mss wat te melancholisch ?)