TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Celesta
22-10-2011
|
23-11-2010 21:16:20
heb je een berichtje gestuurd.
|
|
Annelore
27-8-2011
|
24-11-2010 17:40:44
Hey Celesta. Ik heb een melding en email gekregen dat je een bericht hebt gestuurd maar krijg het niet geopend. Telkens ik ergens wil klikken, kom ik gewoon op jouw profiel terecht. Mss is het omdat je niet online bent... Post het hier maar neer hoor. Mvg, Annelore
|
|
Kris
|
8-12-2010 12:56:53
Hallo Annelore, zie eens op de site van de Bob Boon Singers www.bobboonsingers.be Die kunnen in verschillende formules en bezettingen optreden. Ze hebben o.a. in het programma "Wij Trouwen" gezongen tijdens één van de huwelijksvieringen. Ik ken hun prijzen echter niet... maar vragen kost niets hé :-) Mvg, Kris.
|
|
dirk
|
16-9-2011 23:52:02
Hallo, wij zijn een filipijns-vlaams koor Pag Ibig, uit Gent, wij zingen graag op jullie huwelijken in de Kerk of op het feest, wij zingen tagalog en engels, wij bestaan uit een keaboard, twee gitaristen en een 13 tal zangeressen en zangers; Er zijn ook solozangeressen die populaire love songs kunnen zingen. We hebben 11 jaar ervaring. Wij vragen een onkostenvergoeding die af te spreken is, voor vervoer, kleding, oefeningen, Meer info bij dirkjgclaeys@fulladsl.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|