Terug naar overzicht
Hey, Mijn broer gaf daar zijn feest destijds en het was af echt waar, alleen hoor ik hem dikwijls zeggen tegen mij dat het wel veel geld heeft gekost... Zij hadden toen een gemengd buffet, lekker was het zekers. Ze hadden wel een eigen dj dus daar kan ik niks van zeggen,sorry.. Grtjs nog
Dag Kelly, wij zijn op 17 september getrouwd en wij hebben onze feest in zaal Familia gedaan en wij hadden hun huis DJ genomen. Ik had op verschillende plaatsen geweest voor offertes en Familia was veruit de goedkoopste !! Ik had een formule genomen met drinken all-in dus ik wist perfect op voorhand hoeveel ik moest gaan betalen. Alles is daar perfect verlopen: eten, garcons, muziek, ... ik kan nergens iets slechts van zeggen. Een echte aanrader . Nog veel succes Vanessa
Wij trouwen op 4 juni en ons feest is ook in de Familia.op aanraden van vrienden ben ik daar naartoe geweest. Veruit de beste qua prijs/kwaliteit vind ik. Zaal zelf vind ik ook héél gezellig en mooi. Wij nemen ook de huisDJ.Volgens mijn getuige (heeft er al enkele feesten gehad) is het een sfeermaker. Speelt naart schijnt wel minder "moderne" muziek, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat de mensen die feest gaven, dat niet wilden he. Wij nemen de BBQ met pronkijs en 's nachts nog een fritzakje met saus en schepijs.
Hey dank je vooor de reacties!Ik vond de prijs verhouding ook goed meevalle en dit gewoon tot het einde geen xtra kosten wij zijn onder andere ook naar haf van nazareth geweest ook een supper mooie lokatie maar wel pak duurder En alles na 3 uur op vrijdags nog extra kosten. Hebben de zaal vastgelegd maar moesten geen contract tekenen en ook geen voorschot was dit bij u ook zo Kelly?Koen zei wel dat hij het genoteerd had maar heb niets moetten tekenen.Ik zal eens maile se naar die huisdj of die hopelijk nog vrij is. Oh ik wist niet dat die puntzakjes hadde das ook wel heel leuk!!
Wij hebben niets moeten betalen en tekenen. Heb enkel via mail moeten laten weten dat we hun zaal namen en daar heeft hij op bevestigd. Deze mail hou ik bij als "contract". Ook de huisDJ is via mail geregeld.