TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annick
27-8-2011
|
23-11-2010 21:14:30
Hey Tania,
Ik heb nog niks beslist, maar het kleed dat mijn grootste voorkeur heeft is ook van Leijten (53387),
ik het het gepast in de kleur taupe/wit, vond het niet lelijk,
maar ga toch voor volledig wit of ecru,
voor welk kleed heb jij gekozen?
Nog veel succes met de voorbereiding
Annick
|
|
Darline
23-7-2011
|
24-11-2010 21:46:12
hallo,
ik heb daar ook een kleed bij besteld.
Ik droom al heel mijn leven van een gekleurde jurk. Maar heb juist als u nu twijfels. ook omdat ik het kleed niet in de juiste kleur heb kunnen passen.
Maar heb ook zoiets van als ik daar al altijd van droom en nu niet doe ga ik er misschien altijd spijt van hebben. Welke jurk heb je gekozen?
groetjes en bruidje die niet kan wachten tot ze haar juiste jurk kan passen
|
|
cynthia
12-6-2010
|
30-11-2010 19:46:40
Hallo , ik ben in juni getrouwd in een jurk van leijten creation ? Paarse rok met witte bustier en ik heb er echt geen spijt van , iedereen vond het prachtig en origineel . Succes hé x
|
|
Annemie
17-6-2011
|
10-12-2010 16:06:19
Hoi,
Wij zijn twee vrouwtjes die gaan trouwen en we weten het ook echt niet. Ik ben heel groot en zij is heel klein dus dat is een bijkomend probleem. Maar ik denk toch aan kleur hoor, de jurken van leijten vind ik heel mooi. Iemand tips voor ons?
good luck iedereen met het kiezen,
Annemie
|
|
Kjkhyiu
10-8-2011
|
27-1-2011 14:14:49
Ik heb ook een jurk van Leijten besteld - die zijn zo mooi en zo origineel! Ik heb altijd gedacht dat ik in een kleur zou trouwen, maar wilde persoonlijk niet in het rood of paars. De jurk die ik nu heb besteld is heel apart, maar toch ook echt een bruidsjurk. De rok is een kleur die ze 'smoke' noemen, dat is een mooie kleur beige/bruin/grijs (moeilijk uit te leggen). De top is wit, maar met een bandje rond de middel in 'smoke'. De hals is heel apart, zoals de 53387, ook in wit en smoke. Ik kan niet wachten om hem weer aan te kunnen! Als je origineel wilt zijn, maar niet gek wilt doen en je nu nog twijfelt - ga er gewoon voor! Veel succes! :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|