Terug naar overzicht
Zeker, maak je maar geen zorgen.Ik ben net voor de eerste pas geweest. En mijn kleed kwam veel te lang toe. Nu ben ik wel van gemiddelde lengte (1m70), maar de verkoopster zei me dat ze alle jurken zeker lang genoeg maken omdat verkorten veel makkelijker is dan verlengen. Dus dit wordt zeker voorzien.
Ik heb mijn jurk 10 cm langer laten maken; dat was geen probleem. in de winkel stelden ze het zelf voor - vooral omdat ik nog niet wist hoe hoog mijn schoenen zouden zijn. Vermits elk kleed normaal gezien pas wordt gemaakt als de bestelling binnen is zou dat geen probleem mogen zijn.
hallo EvyDat komt zeker in orde. Niet mee inzitten. De mijne bestellen ze ook langer.Groetjes Ellen
je moet er wel rekening mee houden dat je dat moet vragen. want een kleiner maatje komt qua sleep minder uit dan die 42 die je zal aan gehad hebben. ik spreek uit ervaring. mijn jurk was qua sleep korter als ik mijn maat had.
Ik ben ook 1m79 en had een trouwkleed maat 38 dat zelfs nog moest ingelegd worden vanboven Ik had ook nog schoenen met hakken aan. Aangezien ik de schoenen in dezelfde winkel heb gekocht konden ze me perfect meten en is m'n kleed 5 cm langer besteld. Voor je een kleed besteld heb je meestal wel een afspraak om je maten op te nemen niet? Dan kunnen ze je juiste maten opnemen en evt de jurk langer bestellen,veel succes, An