TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sabrina
4-2-2011
|
23-11-2010 22:10:47
Hey
Mijn kleedje komt van daar, maar wel van de suitekledij omdat ik niet in het wit wil trouwen. Ik betaal 700€. Het eerste kleedje dat ik paste was maar 400€.
Ik heb gehoord dat ze daar verschilende merken hebben in 'witte' huwelijkskledij en ik heb begrepen goedkoper dan ergens anders.
Het merk waar ze zowel trouw als suitekledij hebben is Sarah Danielle. Echt mooi hoor, heel vrouwvriendelijke lijn (google eens)
Ik zou zeggen : stap er gewoon eens binnen, moeder en dochter zijn super sympathiek.
Oh ja, ze hebben ook nog een afdeling huren bruidsjurken
Good luck
Sab
|
|
Karine
25-6-2011
|
24-11-2010 8:07:01
Ik dacht veel tss de 600 EUR en 800 EUR...
Stap er zeker binnen, supervriendelijke dames echt waar...
Ik heb mijn kleed er niet gekocht --> je moet jouw kleed er natuurlijk wel vinden, maar eigelijk vond ik het spijtig, want ze zijn zo vriendelijk en willen voor jou enkel het beste, echt waar!!! En ze zijn echt prijsvriendelijk!!!
En ze willen waar ze kunnen ook aanpassingen maken aan je kleed!!!
Een aanrader!!!
|
|
Evelien
9-7-2011
|
24-11-2010 9:43:17
Dat is inderdaad wel betaalbaar dan :) Bedankt voor jullie hulp alvast! Het is een beetje moeilijk om "zomaar" binnen te stappen omdat ik niet in Antwerpen woon, en mijn mama is momenteel niet in staat om 3 uur rond te lopen/te zitten wegens een operatie... Hopelijk verandert het snel en kunnen we dan een dagje A'pen doen, jeej :) Bedankt voor jullie hulp!!
|
|
Karine
25-6-2011
|
24-11-2010 12:04:56
Evelien,
Als je dan toch naar A'pen komt zou ik ook naar Jagré gaan als ik jou was...
daar zijn ze ook vriendelijk en veel keus, maar ook daar heb ik mijn goesting niet gevonden, maar da's smaak he...
Service vind ik ook belangrijk, en dat vind je in beide winkels!
Le chapeau is ook in A'pen, maar daar heb ik minder goede ervaring mee, maar andere mensen dan weer wel... Maar daar weet ik de prijzen niet van... Ik dacht dat dat wel iets duurder was...
gr,
En succes!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|