Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn trouwjurk is gekozen

23-11-2010 23:26:46
Gisteren ben ik samen met mijn schoonzusjes naar de Prima Donna in Deerlijk geweest.
Mijn schoonzus had daar haar trouwkleed gekocht en die mochten we gaan bewonderen :-),en mijn schoonzus heeft ervoor gezorgd dat ik meteen die dag ook een paar jurkjes kon passen.
Terwijl mijn schoonzus haar aan het aankleden was,neusde ik met mijn andere schoonzus tussen de verschillende kleedjes,we vonden er verschillende mooi,maar eentje sprong ons in het ook en de prijs viel mee.
Dus nadat we de trouwjurk van mijn schoonzus goedgekeurd hadden,amaai hij past echt bij haar zeer mooi en ze had er een bijpassend halsnoertje bij gekregen van haar ma(someting borrowd hihi)om erbij aan te doen;
Nadien kregen we een drankje te drinken,glaasje schuimwijn en een hapje om te eten mmm lekker.
Daarna vroeg ze mijn smaak of wat ik voor ogen had voor mijn kleedje,dus na dit gezegd te hebben heeft ze er eentje uitgekozen,en ook hetgeen ik voor ogen had.
Deze kreeg ik meteen aan en wauw ik voelde me er meteen goed in,zalig gewoon ik straalde zeiden ze :-),nadien kreeg ik er nog verschillende aan en ook paar van dezelfde soort maar neen ze waren allemaal wel mooi m aar ik had er het wauwgevoel er niet bij
Dus nadien kreeg ik terug de eerste jurk aan en ja hoor daar was weer het wauwgevoel,en de verkoopster zei ook dat ze het idd niet zag bij al die andere kleedjes omdat ze het ook had bij het allereerste kleedje dat ik aanhad.
Mijn schoonzus vonden me ook echt stralen,en schoonzus zei zou je niet beter nog een paar zaken doen om zeker te zijn,maar neen mijn gevoel zit goed bij deze jurk dus deze wordt het antwoorde ik.

Dus meteen mijn voorschot betaalt,en mijn maten werd mooi opgemeten zodat ze de jurk kondne laten opmaken in mijn maat.Mijn schoonzusje had een fototoestel mee om haar jurk te fotograferen en nam meteen ook verschillende van mijn jurkje,hoop dat ze ze vlug doorzend dat ik het nog eens kan bewonderen :-)

Mijn ventje verschoot wel dat ik meteen al een jurk gekocht heb ik de eerste winkel dat ik deed,maar eenmaal het wauweffect er is waarom nog verder zoeken :-)
ik ben blij met mijn keuze en verlang tot ik het nog eens mag gaan passen maar dat zal nog even duren tot augustus dus best nog lang als je het zo bekijkt,tegen dan is mijn broertje al getrouwd hihihi

Ochja en ik had geluk en dank mijn schoonzusje daar zeer hard voor :-D,de retouches waren tot de zondag(einde opendeur)gratis en ze mochten de dag erna niemand deze nog gratis geven,maar de verkoopster heeft er voor gepleid bij haar dochter dat ik deze ook nog gratis kreeg zalig gewoon.En als extra geschenkje kregen we al een geluksbrenger,een kouseband hihihi

Zo dit was even kort mijn verhaaltje over mijn trouwkleed :-D

Inge
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 737

Vicky
2-7-2011
 Meld misbruik24-11-2010 10:39:50

Proficiat Inge!

Ben ook naar Prima Donna geweest tijdens de opendeur en inderdaad heel vriendelijk en professioneel daar. Misschien ga ik wel nog eens terug :-). Groetjes

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik24-11-2010 10:46:19

@Vicky,
Dank u,jij jou kleedje dus nog niet gevonden of gewoon eerst meerdere zaken aan het doen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info