TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
M.
18-6-2011
|
24-11-2010 0:48:19
Niet te veel mee inzitten, ik heb al veel goede dingen over hen gehoord!!! Iemand met een nare ervaring; Dit wil niet zeggen dat dit automatisch bij jou zo zal zijn ! Waar ik mijn kleed hebt gekocht, daar hoorde ik ook niet veel goeds over, maar ik ben super tevreden, en ben zeeer goed ontvangen geweest. Mensen met ervaring in het vermaken van bruidskledij verkies ik nog altijd boven een naaister hoor! Nee, laat je niet gekmaken door reacties of opmerkingen van anderen, en laat alles zoals het is... Mocht je om 1 of andere reden niet tevreden zijn, kan je nog altijd naar een naaister gaan hé. Ik zou dit echter nu nog niet doen.
|
|
marijke
22-4-2011
|
24-11-2010 7:10:25
merciekes M,zit hier weer met kleine oogjes,heb terug hele de nacht gepiekerd!!
myn verloofde zegt ook dat ik dat allemaal niet mag opzoeken!!
slechte dingen worden er overal gezegd!!
maarja het is normaal hé,je wilt die dag toch stralen en aangezien hier mensen op zitten die my eventueel raad hiermee kunnen geven,is dat altyd welgekomen!!
|
|
sofie
15-8-2023
|
24-11-2010 9:38:01
mijn nicht heeft haar kleed daar ook gekocht en t was schitterend!
vraagje hebde gij da pakket genomen of enkel t kleed? (als je enkel t kleed neemt zitten daar dan de verstellingskosten dan ook in?)
|
|
natasja
6-5-2011
|
24-11-2010 10:54:49
hey ik heb mijn kleed daar ook besteld,
ik heb mijn 1ste pas in februari.
heb ook de slechte revieuws gelezen,maar ik zorg gewoon dat ik een back up heb...
x
|
|
joyce
30-4-2011
|
24-11-2010 11:19:53
hoi Marijke
je leest sowieso positieve en negatieve berichten over de bruidswinkels, ik heb voor de mijne (Lilian Claes in Herentals) ook negatieve reacties gelezen, maar had zelf een heel goed gevoel bij de winkel. en ik had er andere waar ik zelf niet zo tevreden over was, waar andere bruidjes dan weer wel heel positief over waren...
het zal allemaal wel meevallen! maar ik begrijp wel dat je een beetje ongerust bent
groetjes en succes nog!
Joyce
|
|
Jenny
24-9-2011
|
24-11-2010 12:35:43
Ik heb mijn kleedje daar ook gekocht enkele weken geleden en moet toegeven, die negatieve reacties hier op het forum hebben mij ook serieus in paniek gebracht.
Maar er zijn er idd die er ook positief over zijn en ja, iets negatiefs laat je natuurlijk sneller horen dan iets positiefs.
Ik vind persoonlijk de pasbeurt wel vrij laat. Weet er iemand of dat in andere winkels ook zo is? Eerste pasbeurt op 6 weken voor je trouwdag?
Groetjes,
Jenny
|
|
Melodie
4-6-2011
|
24-11-2010 13:07:54
Hoi Jenny,
ik trouw op 4 juni en mijn eerste pasbeurt is zelfs pas op 14 mei. Nu bij mij komt dat omdat het kleedje veel tijd nodig heeft eer het binnenkomt en ik wou ook wachten om te bestellen tot nieuwe collectie binnen was. Ik zou je niet teveel zorgen maken. Die mensen zijn er professioneel mee bezig en zullen wel weten waar ze mee bezig zijn!
Marijke, onthou enkel jouw fijne ervaring die je hebt gehad met de winkel!
De winkel waar ik mijn kleedje heb gekocht zag er een beetje 'falty towers' achtig uit. bestaat waarschijnlijk ook al 100 jaar :-) maar ik heb er mijn droomkleedje gevonden en mevrouwtje was heel vriendelijk. Dus maakt niet uit wat de rest zegt, luister alleen naar jouw buikgevoel! Bij bruidjes zit dat meestal wel goed :-).
|
|
Kelly
4-6-2011
|
24-11-2010 15:10:52
Marijke
Gene schrik hebben. Ik heb dat hier ook al gehad met andere dingen. Plots beginnen twijfelen omdat je toch nog maar eens alles over dat item opzoekt en enkel maar negatieve dingen ziet. Uiteindelijk moet je uw buikgevoel volgen. Klikte het? Dan klikt het. Op dat moment goed gevoel bij de winkel? voila dan is die winkel goed voor u.
@ Melodie: ben al content dat ik hier nog iemand die die pas 3 weken op voorhand mag gaan voor eerste pas. Ik mag 13/5 gaan. Wel wat stressie he maar aan andere kant heb ik echt vertrouwen in de winkel waar ik gekocht heb.
|
|
marijke
22-4-2011
|
24-11-2010 17:20:15
superlief van jullie allemaal!!
echt top,ongeloofelyk hoe we mekaar hier wat kunnen steunen en oppeppen of raad geven!!wy vrouwen toch,denk dat onze mannen zoveel zorgen niet met hun meedragen,hahaha!!
ga toch proberen met een smoes volgende week nog is te gaan kyken ze,en zien hoe ze reageren!!maar by my is het ook maar vier weken voor myn datum dat ik maar mag gaan voor de pasbeurt!!tuurlyk,het zou te gevaarlyk zyn voor hun,zie dat we nog verdikken of vermageren als we het twee maanden ervoor laten doen!!ergens moeten we de mensen ook een kans geven,anders blyft die winkel ook niet bestaan als het alleen maar negatief is!!
@sofie,heb enkele het kleed genomen,heb wel gisteren gelezen in kleine lettertjes op myn voorschot dat de retouches nog bybetaald moeten worden,had ik zelfs vergeten te vragen!!iemand een idee op hoeveel zoiets komt???
dus dank dank dank allemaal voor de lieve woordjes,doet heel veel deugd!!echt waar,had het effe nodig!!
grtjs van een al wat kalmere marijke ;-)
|
|
natasja
6-5-2011
|
25-11-2010 11:13:27
marijke als je naar mijn profiel kijkt dan zie je dat ik ook een onderwerp heb over gestart een tijdje geleden
x
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|