Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

broekpak voor trouw gemeente

24-11-2010 14:08:31
Hallo iedereen,

Ik ga binnenkort trouwen maar voor de trouw in het stadshuis ben ik eigenlijk opzoek naar een kostuum ipv een kleed.
Ik wil het graag simpel houden dus zoek een wit klassiek broekpak voor vrouwen. Enig idee waar ik zo'n kostuum kan kopen?

Groetjes, Ella

Ella

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1861

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-11-2010 15:49:49

Kijk eens bij winkels zoals H&M.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-11-2010 16:14:18

He, Bij Linea Raffaelle hebben ze echt hele mooie...

Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik24-11-2010 17:43:01

Hoi Ella, wij zijn 2.5 jaar geleden getrouwd voor de wet en ja hoor. Ik ben getrouwd in een wit broekpak van de WE. Het koste mij alles samen 100 EURO. Met een mooi satijnen topje onder! IDEAAL! Ze hebben dat natuurlijk wel meer in de voorjaarsperiode. Groetjes Annelore

Ella

Meld misbruik25-11-2010 10:55:09

Dank je wel voor jullie reacties.
Ik zal eens rond kijken in gewone winkels. Hopelijk vind ik iets moois wit. had ook al op de site van Linea Raffaella gekeken maar daar vond ik enkel jurken terug.

groetjes,
Ella

bobo
2-2-2013
 Meld misbruik29-11-2010 14:49:21

Hallo

Bij Esprit hebben ze ook steeds hele mooie getailleerde broekpakken.
Ook bij Mexx maar daar heb ik nog nooit een wit broekpak gezien.

Succes!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...