Terug naar overzicht
Hoi, Bij bruidsmode Karin in Dilsen. Ik heb mijn daar gevonden voor 640 euro. Groetjes Kim
hallo Stefanie, Nu weet ik niet waar je in Limburg woont maar wij zitten in Wanroij en dat is niet zo heel ver weg van Limburg.We hebben ontzettend veel jurken onder de 800,- incl de meegeleverde accessoires. je kunt ons vinden op http://www.wijtrouwen.com/verKOOP-je-trouwjurk/
hoi hoi ik ben bij issa moda in hasselt geweest ze hebben veel in solden in januari heb mijn droomkleed gevonden voor 200 euro echt een super koop
Claire des femmes is een aanrader (spreken er wel enkel frans).Neem eens een kijkje op hun website (prijzen staan vermeld).Ik ben alvast heeeeel tevreden.
ga eens bij anuna in hasselt kijken. daar is nu grote solden wegens stopzetting van de zaak in maart 2011. ik heb 800€ betaald ipv 1800€!!
Hey, ik heb mijn jurk in geraardsbergen gekocht, maar toch even zeggen dat ik er maar 600 heb voor betaald. Het is het merk Le Bochet (frans merk)! Op de website staan de belgische verkooppunten, dus misschien even een kijkje nemen. Eventjes bijzeggen, het kleedje koste maar 600, maar ik heb een stola bij gevraagd (100) en een bh (100) en daarbij moeten nog mijn schoenen, juwelen, panty's, ... Dus wil je een kleedje aan 800 of wil je het geheel aan 800?
Dankuwel allemaal voor de reacties!! Ik zal zeker eens gaan kijken! Nu ik ben vandaag bij lieben in genk geweest en ik was heel tevreden qua prijs en service!! Heeft iemand mss ervaring met deze bruidswinkel?? groetjes
Naar het schijnt in Beringen; daar heb je een aantal Turkse bruidswinkels waar je al rond de 500 euro echt mooie dingen kan vinden. Ik denk dat ik naar daar zal gaan als het eenmaal zo ver is.
Dankuwel allemaal!! Maar ik heb gister mn trouwjurk gekocht bij Lieben in genk! Ik was meteen verkocht en de service is echt goed! Toch bedankt allemaal voor de reacties!!
Dag stefanie, ik heb ook mijn kleed bij lieben gekocht. De dame is echt een lieve vrouw en tis er ook betaalbaar. Veel succes met je voorbereidingen.
Heyla, Ik zou ook eens bij Lieben willen gaan, wat is daar de gemiddelde prijsklasse voor een kleed? alvast bedankt groetjes
De prijzen verschillen maar vanaf 600euro vind je er zeker iets. Mijn kleed was met de korting af nog 800 euro, maar nu heb ik wel echt een super mooi kleed vind ik :)veel succes nog ;)groetjes