Terug naar overzicht
wij hebben 9mnd de tijd om alles te regelen, en ik moet zeggen ..ik geniet er ook zalig van ... en der zijn weken dat ik niets doe voor de trouw ofzo af en toe eens iets kleins ... dat is in ieder geval ook nog meer dan tijd genoeg hoor ...stress heb ik eigenlijk toch nog nooit gehad ....maar ik heb eigenlijk zelf nooit veel last van stress, dus misschien kan het aan mij liegen ook .... =)Mieke13/05/06
Hallo,voor mij is het vandaag nog precies 50 dagen!! het begint te korten ...Nu pas beginnen we aan zeer kleine dingen te denken: vb. route om allemaal samen naar het stadhuis en de kerk te rijden, ... zodat iedereen toch min of meer tesamen aankomt!!Voor de rest is alles bijna geregeld: wij hebben geluk dat de feestzaal voor het avondfeest veel doet ( dj, menu's, tafelversiering, ... ) daar moeten wij ons allemaal niets van aan trekken.Enfin nog veel organistatie plezier!!( want de laatste maanden gaan enorm vlug voorbij)
Hallo Vicky,Ook voor ons is het nog een half jaar vandaag. Ik ben nog geen 2 maanden geleden ten huwelijk gevraagd maar we zijn toch ook al opgeschoten. We hebben een zaal met menu gekozen. Die regelt ook de verdere versiering en dergelijke. De dj ligt vast. De bedankjes zijn besteld. En de openingsdans en afsluitingsdans op het avondfeest liggen ook zo goed als vast.Wij gaan volgende week of de week daarop naar de gemeente om alles officieel vast te leggen. En momenteel zijn we naar een fotograaf aan het zoeken (vind ik niet simpel), zijn we rustig op zoek naar uitnodigingen en zijn we aan het kijken hoe we onze viering gaan organiseren. Wij trouwen namelijk niet voor de kerk maar gaan wel een soort van viering houden (maar dan zonder pastoor en niet in een kerk).veel succes nog!groetjes,marjolijn
Dan is het voor ons nog 6 maanden en een week! ;-) Wij moeten nog redelijk wat doen, maar ik maak me daar geen zorgen over. Het zal allemaal wel in orde komen.Ook ik geniet (tegen alle verwachtingen in) van de voorbereidingen. Mede dankzij dit forum, denk ik, want heb hier al wel wat inspiratie kunnen opdoen.In ieder geval Vicky (en alle andere bruidjes in spé), geniet nog van de voorbereidingen en van jullie dag natuurlijk!Joke16.09.06
Hoi Vicky,Spannend hé... Bij ons ook nog 6 maanden (16/09/2006) Ik was er deze week nog aan aan het denken: in juli vorig jaar waren wij verloofd en het leek allemaal echt zoooo ver weg, maar nu begint het écht te korten! Ik ben soms wel zenuwachtig maar dan positief!. Ik begin me die dag meer en meer visueel voor te stellen. Onze DJ kwam deze week langs en maandag ook in ondertrouw. JOEPIE!