Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 135 dagen de eerste nachtmerries duiken op...

24-11-2010 17:22:30
Met nog 135 dagen op de teller is dan zo ver... Iets waar ik had gehoopt gespaard van te blijven, duikt op: nachtmerries!

In mijn dromen regent het dan dat het giet, draag ik niet de juiste schoenen, blijkt mijn broer niet naar het feest te willen komen (maar lekker thuis te blijven tv kijken), vergeet mijn toekomstige het bruidsboeket,....

Ik had gehoopt hier nog even van gevrijwaard te blijven, het is immers nog een dikke 4 maand.. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ergens stress voor hoef te hebben.. De feestzaal ligt vast, net als het gemeentehuis en de kerk. Fotograaf is geregeld, mijn trouwjurk is al een tijdje bestelt. We hadden gisteren ons bezoek bij meneer pastoor en kunnen nu ook aan het misboekje beginnen. De ringen worden ontworpen. We hebben de uitnodiging al klaar, moeten ze alleen nog laten drukken. En we zijn al op bloemenjacht geweest..

Alles verloopt denk ik dus volgens plan..
Of denk ik dit maar? Misschien vergeet ik cruciale dingen...

Zijn er bruidjes die hier ook last van hebben? Wat doen jullie dan aan de nachtmerries (voor zover je er iets kan aandoen..)?
En Maart - April bruidjes: lig ik op schema zoals ik denk, of hinkelen we hopeloos achterna op bepaalde punten?

Groetjes
Een niet-zo-zoet-slapende-bride-to-be

Anika
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 794

joy
16-4-2011
 Meld misbruik24-11-2010 17:32:31

hallo!

Wij trouwen op 16 april, nog 142 dagen te gaan... Wees gerust, reeds een maand geleden kreeg ik al de eerste nachtmerrie!!!
Ik denk wel dat je op schema zit hoor.
Ook wij zullen binnenkort met het misboekje beginnen nadat we een sessie hebben gevolgd hoe we een misviering in elkaar kunnen steken. (aangeraden door onze pastoor). nu zaterdag zullen wij onze uitnodigingen gaan vastleggen en een testexemplaar laten maken. Ben ook al info aan het opzoeken over versiering van kerk e.d.

laat me weten hoe jij het stelt!!!

Groetjes,

Joy

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik24-11-2010 17:39:06

hahaha,welkom by de nachtmerries van de toekomstige bruidjes!!
heb daar ook nog maar een week of twee last van,we gingen zelfs op huwelyksreis en toen we aan zwembad kwamen liggen,was al het personeel en myn bazen ook trouwens aanwezig,dacht dat ik het kreeg,bye bye romantische vakantie,hahaha
ook had ik in een andere droom een bontmuts op myn hoofd en daar nog is tulle overgedaan,lachwekkend!!

maar jy loopt heel goed vooruit meid,ongeloofelyk!!
ik trouw twee weken achter jou en ben nog volop op zoek naar originele uitnodigingen!!alé het idee is er al,,maar moet nog afgewerkt worden!!
myn verloofde heeft zyn kostuum nog niet,maarja die zyn niet zo moeilyk als wy,hahaha!!
voor de rest moet ik nog de decoratie zoeken voor onze zaal en de kindjes aankleden!!
dus geen paniek,je mag best trots zyn op jezelf!!

grtjs en jaaaaaa,ben ook bang dat het gaat regenen,maarja wie niet,we kunnen er niks aandoen,aleen maar hopen ofwel eieren wegdoen naar de arme klaren!! ;-)

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik24-11-2010 18:01:28

Fijn te horen dat ik niet de enige ben...

wat de voorbereidingen betreft; mijn toekomstige moet ook nog om zijn pak, maar dat dachten we in januari te doen wanneer de nieuwe collectie er is. Naar zaal decoratie moet ik gelukkig niet zoeken, dat is voor de feestzaal zelf. Wat moet er wel nog gebeuren: gastenlijst van wat naderbij bekijken, gastenboek/wensboom 'onderzoeken', misboekje helemaal maken, versiering kerk, huwelijkskaars, kapsel zoeken (blijkt ook niet zo eenvoudig te zijn), nog iemand zoeken voor make-up de dag zelf, een leuke ringbeer zoeken voor het bruidsmeisje,bedankjes, huwelijksreisje uitzoeken, juweeltjes zoeken ( ik had er al, maar deze blijken nu niet zo mooi te passen bij mijn trouwring), lingerie, nog wat kilo's kwijt geraken, .. . en waarschijnlijk nog zoveel andere dingen die ik vergeet op te noemen...

Komt er nog eens bij dat ik in mijn laatste jaar kleuteronderwijs zit, waar stages elkaar vloeiend opvolgen, ik nog een eindwerk in elkaar moet flansen EN op de koop toe wonen we sinds oktober echt samen in een eigen huisje.. Soms denk ik dat de trouw wat tijd betreft voor mij iets te vroeg komt...Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heerlijk om naar de trouw uit te kijken en alles te mogen plannen, maar soms lijkt het me wat veel te gelijk...

lies
2-7-2011
 Meld misbruik24-11-2010 18:14:19

Hoi Anika,

maak je lekker geen zorgen... je voorbereiding ziet er super uit!
En wat je nachtmerries betreft

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik24-11-2010 18:34:35

Hey,

Ik ben in augustus getrouwd en ja ook bij mij slopen de nachtmerries snachts binnen. Van die nachtmerries is niets werkelijkheid geworden en raar maar waar de week voor de trouw heb ik geslapen als een roos.

Het zal een stadium dat waar alle brides-to-be doormoeten zeker :-D

groetjes

sofie

PS geen enkele van mijn nachtmerrie is waarheid geworden ;-)

Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik24-11-2010 18:36:27

Hé, ik trouw VOOR jullie allemaal en ik heb geen nachtmerries en ik heb nog veel minder in orde!! Ben nog niet begonnen aan uitnodigingen of misboekje bijvoorbeeld! Tijd genoeg dames, komt allemaal in orde! Regen of niet, april is DE tofste maand om te trouwen,hihi.

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik24-11-2010 18:55:56

leuk om mekaar zo veel moed te geven!!
enja april is zeker leuk om te trouwen!!alé telt voor alle maanden,maar april steek er toch iets meer uit,

@anika,amai als ik uw lyst lees,moet ik dat eigenlyk ook nog allemaal doen,dacht dat ik al rond was,hihi!!
ik doe wel geen misviering,dus dat valt al weg!!wat is dat trouwens,gastenboek/wensboom??waar de gasten iets kunnen inhangen met briefjes ofwa?
ivm kapsel,wel weet het ook nog niet en ja moet ook nog iemand zoeken die my gaat schminken,gelukkig heb ik u hier,of ik was het al vergeten ;-)
en onze huwelyksreis,daar is ook nog niets van in orde!!

amai jy hebt veel moed,uw studies samen met uw trouw!!komt wel goed!!zeker weten!!
of je nu werkt of studeert,het is altyd plannen voor zoiets belangryk als uw trouw!!

grtjs

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik24-11-2010 19:13:29

Inderdaad April is een super maand (alleen hopen dat het weer wat mee zit!)

@Marijke : een gastenboek/wensboom, staat er eigenlijk zo omdat we nog niet weten wat we eigenlijk willen doen. Ofwel een gastenboek ofwel een wensboom. De wensboom zou er volgens mij zo uit zien: verschillende paastakken in een vaas met witte en groene parels ipv water in de vaas. Dan maak ik kleine kaartjes met een lintje aan. ipv dat de mensen dan iets schrijven in het boek, schrijven ze het op een kaartje...

Lijkt me wel een leuk idee omdat het dan ook bijna pasen is..:)

@Evelien: de uitnodigingen vallen op zich wel mee van werk.. het duurt vooral lang omdat het een proces van 'uitsluiten' is. eerst leg je alle leuke apart en stelselmatig leg je diegene waar je je minder bij voelt apart..

wat het misboekje betreft: dat moeten wij ook nog helemaal doen. wij willen heel veel teksten zelf schrijven, dus gaat nog een karweitje worden ..

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik25-11-2010 9:11:53

Ik ben blij dat ik niet alleen ben :-) Bij mij staan er zelfs nog 342 dagen op de teller en ik heb ook al een nachtmerrie gehad..

Ik droomde dat ik geen trouwkleed had en dus in iets "gewoons" moest gaan en dat er mensen op het feest waren die wij niet uitgenodigd hadden en ik zei tegen mijn vriend: nu is heel mijn tafelschikking in de war! :p

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik25-11-2010 10:51:08

met nog 183 dagen op de teller beginnen de nachtmerries ook
vb ik droomde dat onze kat zijn nagels in mijn kleed had gezet en dat er daardoor een heel stuk uit mijn kleed was ( overdreven natuurlijk maarja)
ook dat alles overstroomd was en dat onze trouw in bootje moest gebeuren ( heb ik kortgeleden nog gehad door die overstromingen, ik trouw immers in brakel en daar was er veel wateroverlast....)
En nog van die dingen vb alle auto's in panne, teveel mensen voor onze zaal, ......

dusja :)

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik25-11-2010 11:18:41

Wij trouwen ook in april en moeten ook nog onze trouwringen bestellen, uitnodigingen afwerken (ontwerp die zelf), misboekje afwerken, mijn kostumm zoeken.
Dus zijn ook bijlange nog niet klaar.

Maar geen paniek, dames, we hebben nog 5 maanden, tijd genoeg dus! :)

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik25-11-2010 11:24:05

Hoi,

Met 190 dagen op de teller durven die nachtmerries af en toe ook de kop op steken. Zelf ben ik bij gebrek aan een boeket al met een brocoli naar het altaar mogen wandelen, het vervoer was verdwenen/stond in panne (kan je hebben met een oldtimer) net als mn kleed, heb me al overslapen op de grote dag ...

De laatste tijd voel ik mee veel rustiger, maar ik heb zo een vermoeden dat hoe dichter de dag komt er af een toe nog wel een kort/onrustig nachtje zal volgen.

Hopelijk komt alles in orde en heeft iedereen de dag van z'n dromen en niet die van je nachtmerrie

Groetjes

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik25-11-2010 19:55:04

leuke verhaaltjes moet ik zeggen!!
geniet er eigenlyk stiekem wel van alles wat hier geschreven wordt!!
eigenlyk vind je hier af en toe je zielsmaatje,iemand die je begrypt als je wat angstig of stressie bent!!

we horen mekaar nog wel,grtjs en niet teveel nare dromen meer hé!!

Peggy
12-2-2011
 Meld misbruik2-1-2011 22:37:16

Hey,
Wij hebben nog maar 40 dagen op de teller!!
Begint nu echt snel te gaan.
Die nacht"rampen" heb ik ook :-), dat ik me verslapen heb ernzo, en wakker worden, en denken dat da echt zo is e, mijn tikker moest je voelen :-).
En op schema zit je zeker!
Wij besloten wel om enkel voor de wet te trouwen, en we zijn pas in oktober gestart met ALLES.
Oke, het is wat veel kort op elkaar, maar het is allemaal leuk om te doen e.
Wij moeten enkel nog mijn touwkleed gaan passen en hij zijn kostum, zijn ze nog aant maken, da is wel iets da kort op elkaar volgt, maar we hebben bij Linx in Hasselt gekocht, en heb er 100 procent vertrouwen in.
Nu enkel nog mijn boeket, en mijn kapsel proberen, voor de rest is alles in orde, dus wees niet ongerust, je bent op schema.
En vooral "DROOM NOG ZACHT" :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...