Terug naar overzicht
Carine, Geen makkelijke vraag. Ik kan je in elk geval wel vertellen dat live muziek zijn prijskaartje heeft als je beroeps mensen vraagt. Ik heb prijzen gezien tussen de € 300 en zelfs tot € 750. Goedkopere alternatieven zijn er vaak in een muziekschool te vinden of het plaatselijke kerkkoor waar je enkele mensen van engageert. Veel rondvragen bij vrienden en familie, er is wellicht iemand die je een goed adres kan bezorgen. Wij betalen uiteindelijk € 300 voor twee muzikanten die onze misviering en onze receptie opluisteren. veel succes met de zoektochtine
heb je al een gesprek gehad met je pastoor? Wij hebben maandag een gesprek gehad en die mens zei dat we gratis een beroep kunnen doen op het koor, dit zit namelijk inbegrepen in de prijs.Dus als ik u was zou ik er eens achter horen bij uw priester.groetjes Veerle23/09/06
Hallo Carine,Ik verzorg trouwmissen en recepties. Indien geïnteresserd stuur een mailtje naar info@elmevents.beje zal zeker reactie krijgen.stof
Hey Carine,ikzelf zing in een koor en wij verzorgen huwelijksmissen voor 350 euro. Indien je geïnteresseerd zou zijn, geef gerust een seintje.annelies.debeuf@ua.ac.be
Dag CarineIk heb gezien dat je een muzikant zocht voor het avondfeest. Misschien moet je eens informeren bij Smashdance, dit is een serieus dansorkest dat toch zeer betaalbaar is. Neem gerust eens een kijkje op www.smashdance.be .Groeten,Tom
Dag Carine,Een tip : kijk misschien eens even op : http://users.pandora.be/koksijde-westhoek/els Niet duur, professioneel en veel inspraak in keuze van liederen.groetjes en nog veel plezier bij de voorbereiding!
Een koortje is meestal goedkoper dan een live zanger(es) omdat ze geen materiaal nodig hebben om hun muziek over te brengen...Wij hebben een koor van een klein 25 personen en betalen 150 EURO (het is wel geen professioneel koor. Het is een collega van mij die een koor leidt en ze doen af en toe eens een trouwmis)Groetjes,Ilse12 mei 2007
hallo Ilse,Kan je me de gegevens eens doormailen van jullie koor? Dankjewelelkee1@yahoo.com