TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
8-7-2011
|
25-11-2010 7:37:16
Hoi Lies!!
Wij zijn op dit moment naar Dansschool Libert in Hasselt aan het gaan voor onze openingsdans!! Fantastisch koppel wat lesgeeft! En ze helpen je echt!!
Wij wouden ook geen tegelplakker en daarom hebben wij gekozen voor een niet zo simpele openingsdans: De Agerentijnse Tango!
Heel veel plezier met je zoektocht, wil je meer weten over Dansschool Libert, let me know! Groetjes Lies
|
|
Jana
17-9-2011
|
25-11-2010 10:00:44
Hallo,
Dansschool Desmet-Camby in Herent. Daar kan je privélessen nemen voor je openingsdans. Ik heb daar zelf jaren gedanst en ze zijn zeer professioneel. Mijn nicht heeft daar ook choreo gedaan voor haar openingsdans en die was heel mooi.
Veel succes!!
Groetjes
Jana
|
|
An
11-6-2011
|
25-11-2010 10:44:17
Hey Lies, wij wonen ook in Tienen en zouden ook graag danslessen nemen. Wij hebben op 1 van de trouwbeurzen een kaartje gekregen van Davy Brocatus met ene korting en dan zou het op 200 euro voor 5 lessen komen. Ik ga ook wel eens horen bij Desmet-Camby in Herent. Wanneer zouden jullie met de lessen beginnen? Ik denk dat 3 à 4 maand op voorhand wel op tijd genoeg is. groetjes, An
|
|
Jessica
7-7-2012
|
25-11-2010 18:26:52
Hey Jana,
Hoeveel kosten de lessen in Herent? Hey An wij zijn ook van Tienen waar gaan de lessen van Dacy Brocatus door?
groetjes
|
|
lies
2-7-2011
|
25-11-2010 18:49:45
De privélessen in dansschool Desmet-Camby komen op €50/uur
Ik kreeg ook de vraag wanneer we graag zouden starten, maar heb echt geen idee...
xxx
|
|
An
11-6-2011
|
25-11-2010 21:21:05
Hey Jessica, Davy komt op verschillende plaatsen en het dichtstbijzijnde was voor ons Herent geloof ik. Ik denk dat wij begin maart beginnen als hij dan kan natuurlijk :-)
|
|
Annelies
7-8-2010
|
15-12-2010 16:10:06
Hallo,
Wij dansen al enkele jaren bij dansschool Libert in Hasselt, wij hebben hier ook onze openigsdans samengesteld. Het liedje kies je uiteraard zelf en ze maken voor jullie persoonlijk een choreo. Ik dacht dat het 40 euro per uur was. Je kan altijd even op hun website kijken www.dansschoollibert.be.
Wij hadden voor onze openingsdans een combinatie van rumba en argentijnse tango op het liedje Your Song van Moulin Rouge. Geert en Lydia (lesgevers) hebben een prachtige choreografie ineengestoken. Wij waren ontzettend tevreden en hebben enorm goede reacties gehad!
Groetjes
Annelies
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|