Terug naar overzicht
Hey Jeff, Als jullie al een leuke foto hebben, dan kan je deze via het kruidvat of Hema bestellen.Je kan er dan zelfs een tekstje of zo bijzetten.Wij hebben dit al gedaan toen we gingen samenwonen ( foto van ons met het nieuwe adres erbij) en dit was heel goed gelukt, en hebben veel positieve reacties gekregen. Groetjes,Mieke
Hey, Bij ons doet de fotograaf dat. Hij neemt een foto van tijdens de fotoshoot en terwijl de mensen op het avondfeest zijn gaat hij de bedankingskaartjes afdrukken en bezorgt ze nog terug op het feest. Zo kunnen we iedereen een bedanking meegeven. Groetjes,Ellen
Wij maakten onze bedankingen via fotokaarten.nl. Héél degelijke service! En we hebben er héél leuke commentaren op gekregen! Wij hadden voor onze bedankingskaart wel foto's van ons huwelijk. Ik denk persoonlijk dat mensen daar meer aan hebben (omdat ze er zelf bij waren die dag) dan een 'gewone' andere foto...
Hey Jeff, Onze fotograaf kon een bedankje maken van de trouwfoto's voor de dag zelf. Maar wij hebben gekozen om deze met de post te versturen. Wij hadden de avond zelf dus geen bedankje, maar de meeste mensen vonden het geweldig om na een maand een foto te krijgen en dan bellen ze allemaal nog eens om te zeggen hoe mooi en hoe leuk het wel was. Geeft toch ook een speciaal gevoel dan! groetjes sofie
Hallo Omdat ik het veel geld vond om de bedankingen te laten maken door de fotograaf (zijnde de extra kost om het diezelfde avond nog af te werken OF alle bedankingen nadien via de post te versturen naar alle gasten) hebben wij beslist om de bedanking te laten drukken door onze drukker. Ik heb nog altijd zoiets dat die dingen toch in de vuilbak belanden... Wij bezorgden dus een leuke foto van ons beiden met een tekstje aan de drukker. Onze bedankingen werden, samen met onze uitnodigingen, gedrukt. Voordeel; zeer goedkoop, zelfde papier als de uitnodigingen en maar 1 keer de prijs van het kleurdrukken! Ik geloof dat wij ongeveer 60 euro hebben betaald voor 130 bedankingen. De mensen zullen dus blij zijn dat ze toch een fotootje hebben en wij zijn ook content voor onze portemonnaie. Groetjes