TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leontine
3-6-2011
|
25-11-2010 12:32:05
Ik heb ook een kort wit kleedje voor de trouwfeest (aparte dag), maar deze lagen allemaal toch rond de 500 Euro. Omdat ik hem gelijk met mijn "grote" jurk heb gekocht, evenals sluier, hoepelrok en schoenen, kreeg ik hier echter wel flink korting op.
|
|
nathalie
2-7-2011
|
25-11-2010 17:36:37
Hallo!
Wij trouwen ook op vrijdag voor de wet en zaterdag voor de kerk.
Ik heb ook een kort wit kleedje voor vrijdag (Ugo Zaldi) en hét prinsessenkleed voor zaterdag, beide bij JPC gekocht. De kleedjes van Ugo Zaldi vallen rond de 500-600euro. Maar hebben omwille van de aankoop van beide een waardebon voor schoenen gekregen.
veel succes!
Nathalie
|
|
Daphne
9-4-2011
|
26-11-2010 9:27:59
Hey! Ik verkoop een knie-lengte bruidskleedje ( niet gedragen) voor 150 euro! (eigenlijk dacht ik het aan 200 euro te verkopen aangezien ik het voor 450 euro gekocht heb). Het is een marylin-monroe stijl kleedje van Le chapeau. Maat 38-40. Ik kan je het mailen als je je emailadres geeft?
|
|
Tine
7-8-2010
|
26-11-2010 19:50:00
Een vriendin van een vriendin van mij heeft vorig jaar een knielang wit kleedje gekocht in een boetiek in Gent, voor 80 euro. Ik weet de naam van de winkel niet meer, maar 't was in de Koestraat, als ik het mij goed herinner, en volgens mijn vriendin zit het daar vol van de winkeltjes waar je redelijk goedkoop toch leuke kleedjes kan kopen. Misschien een tip...
|
|
Brenda
10-9-2011
|
27-11-2010 23:36:32
kijk eens op www.maureendeclercq.be, ze zit in antwerpen en ontwerpt jurkjes die super goed zitten, eenvoudig met een heel aparte touch.
Haar eerste collectie (2 zomers geleden) kan je op haar site terugvinden, en daar zat een superleuke witte jurk tussen die door veel bruiden gedragen werd.
ze maakt sowieso elke jurk op maat dus je kan zeker een model van nu in wit krijgen volgens mij. ik heb 3 jurken van haar en draag ze supergraag.
en ze is echt niet duur : 150 euro voor een jurk die je nadoen nog héél veel gaat dragen.
groetjes
|
|
Brenda
10-9-2011
|
27-11-2010 23:41:31
ps : net even op haar site geweest, ik bedoel de jurk die in collection summer 2009 staat, met die opstaande cirkeltjes aan de mouwen. zoooooo mooi.
|
|
indra
|
6-12-2010 15:32:59
hallo
ik heb mijn prinsessen kleed gekocht bij het bruidsparadijs en was er erg tevreden van maar wel een pak meer betaald nu ben ik ondertussen getrouwd en hangt het hier maar te hangen en was ik van zin om het te verkopen als je wil stuur ik wel eens foto's door of als je het eens wil passen ik ben van de regio hoboken en altijd thuis.
groetjes en succes
|
|
Evelien
9-7-2011
|
6-12-2010 17:19:18
Ik heb ondertussen mijn kleedje gevonden dankzij Daphne :) Nu nog eens gaan kijken voor een kleed voor onze "echte" trouwdag! Bedankt voor jullie reacties!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|