Terug naar overzicht
Hey Sylvie, enkele ideetjes : * Klavertjes vier zaadjes (Om je geluk te delen) * Fortune cookies * My MenM's Via internet vind je heel wat, veel plezier in je zoektocht!
Wij geven cupcakes in een doosje met een bedankingskaartje aan...Gelukplantjes is ook leuk!Op de site bedankjes.nl vind je wel veel...
Bedankt voor de tips Lies en Claudia!!
Hoi Sylvie, Ik heb bij de Kaarskesprocessie in Lummen kaarsjes besteld. Kleine vierkante kaarsjes met onze foto op en als tekstje 'bedankt' en onze trouwdatum. Altijd wel leuk en gezellig zo'n kaarsje denk ik....
Hoi Wij denken aan magneetjes, kunnen de mensen die aan hun frigo of damkap of ... hangen :) Groetjes
Wij hebben een zakje gegeven met mini merci chocolaatjes. (aldi) Op het kaartje; merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van je glas merci voor de attentie, merci dat je er was! groetjes, Carolina
hier ook cupcakes in een mooi doosje
Wij laten M&Ms bedrukken. Hebben ze ook al binnengekregen. Heel mooi resultaat!
Gezien de periode dat wij trouwen, gaan wij een kerstbal geven met onze namen en trouwdatum op.
Wij gaan kleine handdoekjes (gastendoekjes) laten bedrukken met onze namen en de trouwdatum. En dan in een plastiek rolletje steken. Mijn broer werkt wel in een textielbedrijf en kan hier goedkoop aan geraken...
wij hadden fortunes cookies in een blikken doosje met onze namen en trouwdatum. Ze kwamen van de bedankjes website.
wij gaan kleine kaarsje maken met onze foto op bij kaars met foto.be
Hey, wij wouden ook eerst geen foto, maar na gebabbeld te hebben met onze ouders hebben we dan toch voor een bedankje met foto gekozen. De mensen waren hier heel blij mee en als we op bezoek gaan bij vrienden of familie dan zien we na 2 maanden dat onze foto nog steeds een plaatsje in de living heeft. Geeft wel een heel leuk gevoel!! Wij hebben dan ook een foto gestuurd naar mensen die ons een kaartje stuurde, maar die niet op het feest waren (bv buren van oma enz...). groetjes sofie
Bij ons.. glazen flesjes met een drankje in. (limoncello o.a.) Met een "fijn dat u erbij was" kaartje waar onze namen en datum onder staan.. aangezien hij me vroeg tijdens onze trip naar parijs.. staat de eifeltoren op de achtergrond!! Veel succes!!