Terug naar overzicht
hallo, Ik jammer genoeg niet want ik zou ook willen gaan,hoeveel entree is het wel misschien?
Wil ook wel een gratis kaartje :)
hallo, gewoon mailtje sturen naar een van de standhouders dat je hen graag wil bezoeken tijdens de beurs. Wij hebben dit zo gedaan voor de beurs in Brugge en hebben kaarten toegestuurd gekregen. succes!
Misschien ook handig. Als je op de site gaat, dan kan je 1 gratis kaart krijgen voor 2 personen. Dan betaal je maar 1 entree voor 2. Wij hebben dat vorig jaar in Gent gedaan... ik verondstel dat het dit jaar weer hetzelfde is:)
ik ben in brussel geweest vorige week en ik vond het eigenlijk maar niets zou het in kortrijk beter zijn en ik heb ik op de site 1 kaart gekocht en de 2de persoon mag gratis mee
ik vind precies niet waar je bij 1 kaart kopen de 2de persoon gratis mee mag...kan iemand me helpen? of iemand die gratis kaarten heeft? alvast bedankt! mailen mag altijd naar kirstenenwillemtrouwen@gmail.com
Ik vind dat ook nergens hoor? Ik hoorde dat je vaak via de weekbode enzo gratis kaarten kan krijgen?