Terug naar overzicht
Wij nemen voor onszelf en de suite de Lauwersbus. De bus is te zien op hun site, het is een oldtimerbus in goede staat.
We hebben lang gezocht en veel prijzen vergeleken, maar uiteindelijk was Limodeluxe voor Hummerlimousines de beste qua prijs/kwaliteit. Het hangt er wel vanaf in welke provincie je trouwt.Hun site is: www.limodeluxe.be . Hieronder hun huwelijkspakket van de Hummer (incl. 1 fles champagne en frisdranken)Huwelijkspakket Hummer: 3 uur limousine met chauffeur, alle KM incl., 1 fles champagne, vervoer voor 8 personen. = 400 euro in West-Vlaanderen, bijkomende uren + 80 euro. Uw huwelijk op een andere locatie? Wij maken voor u de betere prijs. info@limodeluxe.be - 0475 21 22 30 We betalen iets meer dan € 500 voor vervoer (8 personen) van 12u30 tot 16u30 omdat ze in de kanten van Vlaams-Brabant moeten zijn. We wouden eerst de Hummer eens zien, en dat was ook geen enkel probleem. Ik voelde me heel erg op mijn gemak en ze kwamen heel betrouwbaar over. Ik heb er ook alleen nog maar goede dingen over gelezen! Groetjes Maaike
Ik begrijp het probleem niet echt... In een Hummer Limousine kan je toch met meerdere personen in? Bij vrienden van ons konden er 9 personen in.
Wij hebben een hummer gehuurd bij all-inclusive.nl. Zij hebben een hummer waar je met 14 personen inkan. We hebben deze wel gehuurd van 9 u tot 17u. Grts
8 of 9 is nu niett het verschil als je met een suite van 27 mensen zit,ik weet dus niet waar ik deze allemaal kan laten...
27!! :-s Dan moet je idd voor een bus gaan... Iets anders is niet te vinden, denk ik...