Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwart trouwkleed

26-11-2010 0:14:02
Hallo

Ik trouw dus in het zwart. De moment dat ik moest passen "witte jurken", dacht ik mja mja... zelfs de verkoopster dacht precies dat ik weinig te zeggen had en dat ze mij niet zag stralen.
Op het laatste moment had ik besloten, te kijken bij de gekleurde jurken. Het eerste waar ik naartoe ging was dus die prachtige zwarte jurk "maggie sottero nevaya".
Ik kwam uit het pashokje en voelde mij gewoon SUPER.

Heb mijn gevoel gevolgd, zonder er bij na te denken dat ik in de zomer trouw!
Het is al zo raar een zwart kleed (waar ik enorm schrik voor heb, van reacties) dat het dan nog eens in de zomer is. Mja.. ben beetje aan het stressen.

Het is de dag waarop ik me goed moet voelen en wat een ander denkt maakt niet uit, maar toch...

Lindy
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1822

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik26-11-2010 8:13:18

Hey Lindy,

Oef nog iemand die niet in het wit trouwt en zwart aandurft.
Ik had een zwarte rok met turquoise top (OK dat is niet helemaal in het zwart maar toch hé....). Omwille van mijn lichte huid sta ik écht niet met een wit kleed en het past ook totaal niet bij mijn karakter (en eerlijk gezegd ik heb zelfs geen wit kleed gepast...het is gewoon totaal mijn ding niet).
Ik heb er heel veel complimenten over gekregen.
Je moet gewoon doen waar je jezelf het best bij voelt en als dat dan zwart is tja .... het belangrijkste is dat je straalt op die dag.
Uiteraard zullen er wel weer mensen zijn die daar commentaar op gaan hebben want zwart hoort zogezegd nog altijd niet bij een trouwfeest maar als je bijvoorbeeld in de boeken met uitnodigingen kijkt, zal je zien dat ook daar al veel kaartjes met zwart terug te vinden zijn.
Voor een trouw geldt bij mij: doen waar je je goed bij voelt want het is tenslotte jouw feest.

Groetjes,
ils

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik26-11-2010 9:51:00

Je goed voelen is het belangrijkst. Je zal beslist stralen. Geniet ervan. Ik trouw ook niet in het wit, maar moet nog op zoek... De kleur is nog niet beslist.
Groetjes,

frida
6-2-2010
 Meld misbruik26-11-2010 11:20:21

he,

Ik wilde ook graag in her zwart trouwen maar mijn ventje zei, je moet mij 1 ding beloven alle kleuren zijn goed behalve ( jawel) zwart.
Dus het is geen zwart geworden uit liefde voor mijn man.

Maar heeft u vriend zo iets nog niet tegen u gezegd ga er voor.............
Je zal zeker stralen....

Groetjes

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik26-11-2010 11:52:07

Hey,

Goede keuze ! Je zal heel leuke reacties krijgen :)

Ik ben getrouwd in een donker rode Maggie Sottero, en de reacties waren overweldigend.

Geen paniek dus, je zal stralen !!!!!

TINA

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik26-11-2010 12:25:32

Hey,

gewoon doen zou ik zeggen. Echt je eigen gevoel volgen en niet denken: wat zouden de mensen ervan denken. Je moet het anders zo is bezien:je gaat totaal anders zijn en je wordt misschien bezien als iemand met pit, je moet maar durven he (knipoog)
Ik trouw ook in het zwart (wel beetje wit bij maar echt niet veel). Heel onze trouw is in het zwart/wit. Ik vind dat juist superknap en stijlvol. Mijn verloofde weet dat het totaal geen wit zal zijn en mij kennende zal hij wel weten dat er zwart zal bij zijn.
Je moet stralen en dat doe je alleen als je jezelf super voelt.
Je kan bv ook het zwart wat milderen door bv witte acessoires. Mijn vriendin hadop haar zwart trouwkleed 1 grote witte bloem laten zetten, witte juwelen, wit bruidsboeket én een witte korte speelse sluier. Het was echt heeeel mooi.
Niet twijfelen!!!! Trouwens: in heel veel bruidkollektie zit er veel zwart hoor. Het is er nog niet door dat zwart maar is in opgang aan het komen, dus wij zijn trendsetters hihi
Grtjs

Lindy
9-7-2011
 Meld misbruik26-11-2010 14:13:00

hey

Bedankt allemaal, ik voel me eigenlijk al een stuk beter. Het feit dat het zwart is, stoort me niet hoor, ik dacht ook so what ik voel mij hier goed in en ik straalde uiteindelijk echt, zelfs de verkoopsters stonden perplex dat het zo goed ging (verkoopster had het eerst afgeraden, vriendin zei passen als dat kleed uw aandacht trekt!) Ik wist ook al dat ik niet in het wit zou trouwen, ik heb graag eens iets anders.
Mijn twijfel was meer, zomer en zwart oe da gaat warm zijn en idd reactie .

@Emmy, bij ons ging het normaal ook enkel zwart wit zijn zelfs de bruidsmeisjes maar omdat ik dacht ik wil eruit komen als bruid in het zwart heb ik maar gekozen voor bruidsmeisjes donkerrood... ik ga dit ook doortrekken in accent op het feest. De taart ook zwart wit maar met rode bloemen van mijn boeket. (donkerrode Kelken denk ik)
Allé tis te hopen dat het in orde ga zijn he.

Bedankt!

Lindy
9-7-2011
 Meld misbruik26-11-2010 14:15:41

@Frida: nee mijn vriend heeft daar niks over gezegd, hij zelf denkt dat ik in het rood ga zijn (ziet hij heel graag) maar het gaat me niet... daarom rode accenten, misschien dat hij mijn bruidsmeisjes hun kleed mooier vindt. LOL

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-11-2010 18:29:50

Ik was ook bijna in het zwart getrouwd, maar het is dan toch ijsblauw geworden...
Hey, vroeger trouwde toch iedereen in het zwart? Mijn grootmoeder bv.
Zoals ze idd zeggen: als je je goed voelt, straal je, in welke kleur dan ook!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik26-11-2010 19:32:03

Hallo

Ik heb zoiets van, doe je eigen zin! commentaar heb je altijd, te wit, te lang, te kort, te duur, te goedkoop......altijd iets!

Ik bemerkte een magnifieke jurk in het zwart in Oostende, echt prachtig! Ik had dit nog nooit gezien voor een huwelijk, het was echt verrassend. Wij hebben nu als gaykoppel wel geen nodig he...-) anders zou de beslissing vlug genomen zijn.

Hoe zegt men dat...het leven is aan de durvers!
Als jij in het zwart bent en je bruidegom ook...en hij neemt een hemd of das in de kleur van je bruidsboeket! Dat kan alleen maar een perfect plaatje leveren!

Veel succes en laat weten wat het uiteindelijk wordt!

Lindy
9-7-2011
 Meld misbruik27-11-2010 12:52:27

Hey

Mja, ik had het gedacht, als ik in het zwart ben dan doen we het gewoon omgekeerd he. Heb ik dan maar mijn bruidegom opdracht gegeven een wit kostuum te zoeken met een zwart hemd onder

Natuurlijk als het hem past, anders moest hij maar zelf zien wat best is. Dochtertje ook witte jurk, dus wit genoeg zeker?
Dat gaat wat worden...

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik28-11-2010 12:35:20

Waarom niet? Laat je man anders in het wit trouwen ;-)

Nancy
2-10-2010
 Meld misbruik4-12-2010 22:03:23

Super gewoon doen! Wij hebben zwart/wit/rood doorgetrokken voor heel ons feest! Bruid zwart (onni onik-jurk 2011), bruidegom wit, suite combinatie zwart/wit, genodigden de dames in wit de heren zwart! Rood als detail: handtas, schoenen, paraplu's...
Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Lindy
9-7-2011
 Meld misbruik8-12-2010 8:21:55

Dag Nancy,

Ja ik kijk er naar uit hoor, bij ons zal het ook zwart, wit + donkerrood/bordaux worden. Zijn mijn favoriete kleuren. Ik dacht eraan de bruidsmeisjes in het rode en zou dan rode aronskelk ook gebruiken. Natuurlijk mijn bruidegom ziet het niet goed zitten in het wit maar gaat eens zien of het hem past. Als het hem echt niet past, dacht ik misschien ook in het zwart met bordeaux hemd hé... allemaal zoveel werk en nadenken en het is zo snel voorbij...

Bedankt voor de reactie!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info