TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
7-8-2010
|
26-11-2010 8:13:18
Hey Lindy,
Oef nog iemand die niet in het wit trouwt en zwart aandurft.
Ik had een zwarte rok met turquoise top (OK dat is niet helemaal in het zwart maar toch hé....). Omwille van mijn lichte huid sta ik écht niet met een wit kleed en het past ook totaal niet bij mijn karakter (en eerlijk gezegd ik heb zelfs geen wit kleed gepast...het is gewoon totaal mijn ding niet).
Ik heb er heel veel complimenten over gekregen.
Je moet gewoon doen waar je jezelf het best bij voelt en als dat dan zwart is tja .... het belangrijkste is dat je straalt op die dag.
Uiteraard zullen er wel weer mensen zijn die daar commentaar op gaan hebben want zwart hoort zogezegd nog altijd niet bij een trouwfeest maar als je bijvoorbeeld in de boeken met uitnodigingen kijkt, zal je zien dat ook daar al veel kaartjes met zwart terug te vinden zijn.
Voor een trouw geldt bij mij: doen waar je je goed bij voelt want het is tenslotte jouw feest.
Groetjes,
ils
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
26-11-2010 9:51:00
Je goed voelen is het belangrijkst. Je zal beslist stralen. Geniet ervan. Ik trouw ook niet in het wit, maar moet nog op zoek... De kleur is nog niet beslist.
Groetjes,
|
|
frida
6-2-2010
|
26-11-2010 11:20:21
he,
Ik wilde ook graag in her zwart trouwen maar mijn ventje zei, je moet mij 1 ding beloven alle kleuren zijn goed behalve ( jawel) zwart.
Dus het is geen zwart geworden uit liefde voor mijn man.
Maar heeft u vriend zo iets nog niet tegen u gezegd ga er voor.............
Je zal zeker stralen....
Groetjes
|
|
Tina
1-5-2010
|
26-11-2010 11:52:07
Hey,
Goede keuze ! Je zal heel leuke reacties krijgen :)
Ik ben getrouwd in een donker rode Maggie Sottero, en de reacties waren overweldigend.
Geen paniek dus, je zal stralen !!!!!
TINA
|
|
Emmy
13-8-2011
|
26-11-2010 12:25:32
Hey,
gewoon doen zou ik zeggen. Echt je eigen gevoel volgen en niet denken: wat zouden de mensen ervan denken. Je moet het anders zo is bezien:je gaat totaal anders zijn en je wordt misschien bezien als iemand met pit, je moet maar durven he (knipoog)
Ik trouw ook in het zwart (wel beetje wit bij maar echt niet veel). Heel onze trouw is in het zwart/wit. Ik vind dat juist superknap en stijlvol. Mijn verloofde weet dat het totaal geen wit zal zijn en mij kennende zal hij wel weten dat er zwart zal bij zijn.
Je moet stralen en dat doe je alleen als je jezelf super voelt.
Je kan bv ook het zwart wat milderen door bv witte acessoires. Mijn vriendin hadop haar zwart trouwkleed 1 grote witte bloem laten zetten, witte juwelen, wit bruidsboeket én een witte korte speelse sluier. Het was echt heeeel mooi.
Niet twijfelen!!!! Trouwens: in heel veel bruidkollektie zit er veel zwart hoor. Het is er nog niet door dat zwart maar is in opgang aan het komen, dus wij zijn trendsetters hihi
Grtjs
|
|
Lindy
9-7-2011
|
26-11-2010 14:13:00
hey
Bedankt allemaal, ik voel me eigenlijk al een stuk beter. Het feit dat het zwart is, stoort me niet hoor, ik dacht ook so what ik voel mij hier goed in en ik straalde uiteindelijk echt, zelfs de verkoopsters stonden perplex dat het zo goed ging (verkoopster had het eerst afgeraden, vriendin zei passen als dat kleed uw aandacht trekt!) Ik wist ook al dat ik niet in het wit zou trouwen, ik heb graag eens iets anders.
Mijn twijfel was meer, zomer en zwart oe da gaat warm zijn en idd reactie .
@Emmy, bij ons ging het normaal ook enkel zwart wit zijn zelfs de bruidsmeisjes maar omdat ik dacht ik wil eruit komen als bruid in het zwart heb ik maar gekozen voor bruidsmeisjes donkerrood... ik ga dit ook doortrekken in accent op het feest. De taart ook zwart wit maar met rode bloemen van mijn boeket. (donkerrode Kelken denk ik)
Allé tis te hopen dat het in orde ga zijn he.
Bedankt!
|
|
Lindy
9-7-2011
|
26-11-2010 14:15:41
@Frida: nee mijn vriend heeft daar niks over gezegd, hij zelf denkt dat ik in het rood ga zijn (ziet hij heel graag) maar het gaat me niet... daarom rode accenten, misschien dat hij mijn bruidsmeisjes hun kleed mooier vindt. LOL
|
|
Véronique
31-7-2009
|
26-11-2010 18:29:50
Ik was ook bijna in het zwart getrouwd, maar het is dan toch ijsblauw geworden...
Hey, vroeger trouwde toch iedereen in het zwart? Mijn grootmoeder bv.
Zoals ze idd zeggen: als je je goed voelt, straal je, in welke kleur dan ook!
|
|
jeff
27-8-2011
|
26-11-2010 19:32:03
Hallo
Ik heb zoiets van, doe je eigen zin! commentaar heb je altijd, te wit, te lang, te kort, te duur, te goedkoop......altijd iets!
Ik bemerkte een magnifieke jurk in het zwart in Oostende, echt prachtig! Ik had dit nog nooit gezien voor een huwelijk, het was echt verrassend. Wij hebben nu als gaykoppel wel geen nodig he...-) anders zou de beslissing vlug genomen zijn.
Hoe zegt men dat...het leven is aan de durvers!
Als jij in het zwart bent en je bruidegom ook...en hij neemt een hemd of das in de kleur van je bruidsboeket! Dat kan alleen maar een perfect plaatje leveren!
Veel succes en laat weten wat het uiteindelijk wordt!
|
|
Lindy
9-7-2011
|
27-11-2010 12:52:27
Hey
Mja, ik had het gedacht, als ik in het zwart ben dan doen we het gewoon omgekeerd he. Heb ik dan maar mijn bruidegom opdracht gegeven een wit kostuum te zoeken met een zwart hemd onder
Natuurlijk als het hem past, anders moest hij maar zelf zien wat best is. Dochtertje ook witte jurk, dus wit genoeg zeker?
Dat gaat wat worden...
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
28-11-2010 12:35:20
Waarom niet? Laat je man anders in het wit trouwen ;-)
|
|
Nancy
2-10-2010
|
4-12-2010 22:03:23
Super gewoon doen! Wij hebben zwart/wit/rood doorgetrokken voor heel ons feest! Bruid zwart (onni onik-jurk 2011), bruidegom wit, suite combinatie zwart/wit, genodigden de dames in wit de heren zwart! Rood als detail: handtas, schoenen, paraplu's...
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
|
|
Lindy
9-7-2011
|
8-12-2010 8:21:55
Dag Nancy,
Ja ik kijk er naar uit hoor, bij ons zal het ook zwart, wit + donkerrood/bordaux worden. Zijn mijn favoriete kleuren. Ik dacht eraan de bruidsmeisjes in het rode en zou dan rode aronskelk ook gebruiken. Natuurlijk mijn bruidegom ziet het niet goed zitten in het wit maar gaat eens zien of het hem past. Als het hem echt niet past, dacht ik misschien ook in het zwart met bordeaux hemd hé... allemaal zoveel werk en nadenken en het is zo snel voorbij...
Bedankt voor de reactie!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|