Nu Online
Momenteel zijn er 424 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zijn er nog december bruiden ?

26-11-2010 8:56:00
Hallo dames,
wie trouwt er nog in december ? Het kort af ! Met nog 21 dagen op de teller zijn wij zo goed als rond met de voorbereidingen, enkel nog wat details links en rechts. Ik kijk er alvast erg naar uit !
Groetjes,

Sarah
18-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1074

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik26-11-2010 10:05:24

Hallo Sarah,
ik ben een december bruidje maar pas volgend jaar.
Geniet van je dag,!

Laura
18-12-2010
 Meld misbruik26-11-2010 11:47:14

We trouwen op dezelfde dag! Het kort inderdaad af :)

Geniet ervan!! x

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik26-11-2010 12:17:47

Hey, bij mij nog 385 dagen op de teller :), dus nog eventjes geduld.
Wel tof dat er nog zijn die in de winter willen trouwen.
Wat was bij jullie de reden om in de winter te trouwen?
Wij vinden het gewoon een heel gezellige periode, dicht tegen kerst en alle mensen zijn zo relaxed door de komende feesten :)

Groetjes
Sarah

Sarah
18-12-2010
 Meld misbruik26-11-2010 13:19:21

Voor ons waren er verschillende redenen om in de winter te trouwen :
de gezelligheid van de kerstsfeer en de kaarsjes, je vermijdt dat mensen klagen over het weer (in december is het geen hoogzomer, dat weet iedereen op voorhand :-)) en ik ben gevraagd op oudejaarsavond, op een half jaar een trouw plannen vond ik wat krap, maar anderhalf jaar wachten was dan weer te lang naar onze zin..
Maar voor ons was een belangrijke reden ook het verlof. Dan kunnen we verlof van dit jaar aan verlof van volgend jaar plakken, en zijn we er toch een hele poos tussenuit !

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik26-11-2010 17:07:12

Voor ons ; de gezelligheid, Kaarsjes ;open haard,een leuke intieme sfeer.
Het verlof gaan we ook spreiden, en we kunnen dan naar Zuid Afrika; waar het dan zomer is
Ik vind het eten ook altijd lekkerder in de winter, stukje wild ofzo mmm
.en euh ..Ik word niet bruin in de zomer;dus in de winter moet ik me daar ook geen zorgen over maken.

FLEUR
4-12-2010
 Meld misbruik27-11-2010 11:55:35

Hallo,

Ik ben ook een december-bruidje. Bij mij is het volgende week.
Spannend!

De winter heeft zijn charmes, vind ik.

grtz

bobo
2-2-2013
 Meld misbruik29-11-2010 14:27:09

Dag decemberbruidjes

Voor mij is het nu vrijdag al zover. 03/12 wordt voor ons een heel speciale dag.
Wij trouwen in de winter vooral uit praktische overwegingen. Geen stress om een zaal te vinden, geen stress van overboekte Dj's, de genodigden zijn niet in verlof dus de meesten kunnen komen,...

Daarbovenop, het is idd een heel gezellige periode en met de sneeuw die er nu ligt, kan het mooie plaatjes opleveren!

Veel succes met jullie huwelijk en geniet er met volle teugen van.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...