Terug naar overzicht
Hoi Isabelle, ik kan niet meteen iemand aanraden maar wel sowieso een afspraakje maken! xxx
Hey Isabelle, ik heb mijn nagels en make-up laten doen door Tamara van Beauty Meerdaal , vroeger had ze een zaak in Leuven, maar nu werkt ze van bij haar thuis uit. Ik heb mijn nagels de dag voor ons huwelijk laten doen en de dag erop is zij bij mij thuis langsgekomen. Voor informatie en prijzen kan je de website bezoeken: www.meerdaal.com Ze werkt enkel op afspraak. Groetjes,Caroline
Ga eens kijken bij 'Esprit de Caro' in de Vaartstraat, zij heeft een exclusief arrangement voor bruidjes :-)
Hey, Ik heb mijn haar laten doen bij Kapsalon Stef in Bertem en daar doen ze ook de make-up. Ik was zeer tevreden over haar en make-up en lekker makkelijk omdat het allemaal op een plaats kon!! groetjes sofie
Ik ben zelf ook klant bij L'esprit de Caro, en zij is een hele lieve, toffe vrouw. Iemand waar je je direct bij op je gemak voelt! En inderdaad, ze heeft een leuk bruidsarrangement voor slechts € 50! Neem eens een kijkje op www.lespritdecaro.be , je kan online alle prijzen bekijken (in de brochure) en je kan zelfs online afspraken maken. Groetjes! Kelly
Dag Isabelle Bij Make-up Deluxe kan je terecht voor een manicure, je make-up, gelaatsverzorging... Aan bruidjes bieden wij tevens een luxueus verwenarrangement aan. Neem gerust eens een kijkje op www.make-updeluxe.com en klik door naar diensten daar kom je bij de bruidjes terecht. Groetjes Tanja