Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vorderingen voorbereidingen

26-11-2010 10:47:39
Hallo mede bruidjes en bruidegommen,

hoe is het bij jullie met de voorbereidingen van de trouw? Ik heb soms het gevoel dat we al veel gedaan hebben, maar soms dan weer het gevoel dat we nog zoveel moeten doen. De grote dingen staan vast, maar er moeten toch nog heel wat zaken geregeld en vastgelegd worden (dansles - notaris - huwelijksreis - gastenboek - eten trouw wet - al het drukwerk - kostuum bruidegom - kleren trouw wet - ...).
Ik denk en hoop dat we nog tijd genoeg hebben. Hoe ver staan jullie al?

groetjes,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 474

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik26-11-2010 12:38:47

hoi Kirsten

Wij staat toch al redelijk ver denk ik :-) maar we trouwen ook wel wat vroeger dan jij:
kerk ok, gemeentehuis ok, kleed ok, schoenen ok, feestzaal en receptie ok (enkel menu's en hapjes nog bevestigen), dj ok, ringen besteld, gastenboek ok, make up en kapper ok, juwelen ok, fotograaf ok...

wat we nog moeten doen: huwelijkskaars, misboekje (ideeën zijn er al wel), kostuum bruidegom, lingerie, kledij bruidskindjes, ballonnen

uitnodigingen: idee is er, alleen nog afwerken en laten drukken
bloemen: verzorgt mijn schoonmoeder
bruidssuiker: idee is er

Dat zal het zowat zijn denk ik... (of laat het weten hé als ik nog iets cruciaals vergeten ben, hehe)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...