Terug naar overzicht
Halo KellyWij zijn van Brugge en nemen belangrijke plaatsen in Brugge. Op die plaatsen nemen we dan een foto van ons zelf. Deze foto's komen op tafel op een klein schildersezeltje.Groetjes Ellen
Mijn toekomstige werkt in een trappistenbrouwerij, ik had ook al gedacht om de tafels naar de verschillende trappistensoorten te noemen. Aangezien er daar maar 6 van zijn, en we 10 tafels hebben, lukt dit ook niet.Maar als je gewone bieren neemt, heb je toch veel keuze. Je hoeft geen grote fles te nemen, als die er niet genoeg zijn, maar je kan ook werken met bv. brouwerijartikelen. Een grote pul, een reclamebord, een spiegel, een aantal grote flessen, ...Elke eerste zondag van de maand is er een brouwerijartikelenbeurs in Merksem, waar je enorm veel van die dingen vindt.Groetjes,Lindsay06/05/06
Hey Lindsay,Waar in Merksem is die beurs dan? Dat lijkt me wel een goed idee, om daar eens gaan te kijken.Groetjes
Hoi Kelly,Het is blijkbaar de 2de zondag van de maand. Dus deze zondag, 12/03, van 9u tot 12u.Zaal Bart - Sint-Bartholomeusstraat 9a - 2170 Merksem.Je kan er echt goedkope dingen vinden, natuurlijk vragen ze voor de collector's items vaak wel veel geld.Groetjes.