Terug naar overzicht
hallo KellyVorige week heb ik ook mijn proefkapsel gedaan. Iedereen daar vond het wauw maar ik was ook niet 100% overtuigd. Ik ken dat gevoel dus.Ik vertrouw op mijn zus die het heel mooi vond.Groetjes Ellen
Hoi Kelly,je moet eens op google zoeken en dan bruidskapsels of feestkapsels intikken. Dan vind je heel wat sites met heel veel foto's en voorbeelden.Veel succes met je zoektocht. Ik weet ook nog steeds niet wat ik met mijn haar wil aanvangen.Groetjes,Astrid15.07.2006
hey kellyKijk eens op www.trouwkapsels.nl hier heb je enorm veel voorbeelden.veel plezier. groetjes Nathalie 28/07/06
op de website: www.trouwshop.com en dan naar het forum gaan ...daar bij het onderwerp: kapselsdaar vindt je +/- 150 pagina's met voorbeelden ( duurt echt heel lang eer je alles gezien heb)veel zoekplezier!!!
Hey Sylvia,Waar bij trouwshop kan je het onderwerp kapsels vinden of ingeven? Want dit staat niet bij "alles over trouwen" of "al het andere". En als ik kapsels ingeef bij zoeken, krijg ik alleen maar berichtjes, en geen foto's.Groetjes,Kelly
Kelly,Je gaat naar www.trouwshop.com , dan kies je bovenaan in het balkje "forum", dan kies je "wat draag je", en daar staat een onderwerp "voorbeelden van kapsels", 158 pagina's!!!Als je het hier niet vindt...groetjesKatrien
ik heb ook een trouwkapsel geprobeerd en vond het eerst ok, maar nu ben ik van idee veranderd!! binnen 9 dagen trouw ik en ben nu echt aan het twijfelen!! mijn kleed is echt perfect dus mijn haar moet minsten even goed zijn!!!! zijn er nog mensen met dit probleem???