Terug naar overzicht
Hey Lies, wij trouwen 11 juni 2011 voor de wet in Tienen om 10u30 en om 13u of 13u30 (daar zijn we nog niet uit) voor de kerk in Hoegaarden. Ons feest gaat door in het Sint-jansbergklooster te Zelem. Ik ben van Tienen maar mijn verloofde van Geel dus ligt onze feestzaal ergens tussenin :-) In de komende maanden hebben we nog een verhuis gepland, we hebben een huis in het centrum van Tienen gekocht (Delportestraat). Misschien gaan we dan wel te voet naar het stadhuis :-) Groetjes, An
Hey Lies, Wij trouwen op 07/07/2012 ook voor de wet in Tienen, wij hebben gekozen voor een vrijzinnige ceremonie, en trouwen dus niet voor de kerk. Ons feest zal doorgaan in het veilinghuis in Sint-Truiden. Wij wonen in de valkenswaardlaan in Tienen. Hebben jullie enig idee hoelang op voorhand je het uur en de datum kan gaan doorgeven op het stadhuis? An jij doet toevallig geen start to run op het houtemveld? Groetjes en proficiat !
Hey Lies Bedankt om ook al te reageren op wat van mijn vragen. Wij trouwen op 5 aug in Linter om 14 u 30 en ons feest gaat door op Hof ten steen . Greetzzzz
Hey Jessica, officieel kan je 6 maand en 2 weken op voorhand je uur en datum vastleggen maar ik heb gemerkt dat je kan 'reserveren'. Ik had gewacht en had nog maar 2 mogelijkheden voor de wet, dus best op voorhand eens gaan polsen of je mag reserveren. Ik loop inderdaad mee met start to run op het houtemveld :-) Vandaag de test van de 5 km gehaald! Nu proberen vol te houden :-) Loop jij ook mee met start to run? groetjes, An
Hallo iedereen, Hier nog een Tiense! Wij hebben, zoals hierboven reeds aangehaald, een datum gereserveerd. Op 8 oktober 2011 om 11u trouwen wij voor de wet. Ons feest geven wij hoogstwaarschijnlijk in het Posthof in Vissenaken. Groetjes! Evelyn