Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum voor bruidegom

27-11-2010 17:10:51
Hey allemaal,

Weten jullie een winkel zijn waar mijn bruidegom zijn kostuum zou kunnen gaan zoeken? Wij zijn van Hulshout, dus gemakkelijk zou regio Heist-op-den-Berg - Lier - Herentals zijn. Wij zijn pas verhuisd, dus daarmee dat we het niet goed weten!

Alvast bedankt!

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1409

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik27-11-2010 18:23:53

Vergo en Levels in Sint Katelijne Waver heeft kostuums van o.a. Cosmo.
Wellens in Herentals!?

Grtjs

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik27-11-2010 19:47:01

naar het schijnt in Noorderwijk. Heb van horen zeggen, we moeten zelf nog gaan kijken!

gr

vanessa
17-9-2010
 Meld misbruik28-11-2010 10:01:26

Dag Claudia,

mijn man had zijn kostuum gekocht bij Business Point in Noorderwijk. Het zijn goedkope kostums van verschillende merken. Mijn man had een Italiaanse merk gekozen en het koste maar 350€ (kostuum, hemd, kousen + aanpassingen). Nog een plus punt is dat je gratis gebruik kunt maken van 1 van hun auto's (saab cabrio of een jaguar) als je daar 3 kostuums koopt.

groetjes

Vanessa

lie
10-9-2011
 Meld misbruik28-11-2010 12:27:38

Wellens in Herentals..

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik28-11-2010 12:30:29

Mijn man heeft zijn kostuum gaan halen in een winkel in Geel, in de Nieuwstraat denk ik. Ben er zelf niet zo bekend maar ik ben meegeweest voor zijne 1e pas en ik vond het zeer professioneel en veel keuze!

Groetjes,
Laura

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik28-11-2010 17:09:40

Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga zelf niet mee, maar mijn toekomstige schoonmoeder gaat mee.Ik ben alvast benieuwd! Hij ging eerst Wellens proberen zei hij...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info