Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbeeld save-the-date gecombineerd met kerstkaart

  27-11-2010 17:49:47
hey,
we zouden een save-the-date kaart gecombineerd met een kerskaart willen sturen. heeft er iemand hier een voorbeeld van de lay-out of een voorbeeldtekst hiervan?
alvast bedankt, Mimi

Mimi
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2409


Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik27-11-2010 18:22:10

Hello
Wij zijn dat ook van plan.
Een mogelijke tekst is:

Op 9/7/2011 trouwen wij
Wij hadden jullie er heel graag bij
Houden jullie deze datum vrij?

Veel succes ermee!



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik27-11-2010 19:16:16

hey hey, de onze zijn ook geschreven.....
ik heb een tekstje gevonden en geprint en in de kaart gekleefd. De kerstwensen schrijf ik met de hand.

op de kerstkaart van volgend jaar staan wij als een getrouwd stel!
Daaroms laten wij jullie nu reeds onze trouwdatum al weten,
zo wordt 9 juli 2011 een dag om niet te vergeten!

Wij willen jullie er graag bij als onze gast.
Kijk dus al even in jullie agenda of het past.
Schrijf maar in het groot :

ASTRID en....TROUWEN

In het wit, zwart of roze...dat houden we nog even geheim?
We hopen dat jullie aanwezig kunnen zijn.



groetjes
jeff




ann
27-8-2011
 Meld misbruik27-11-2010 20:31:13

ik steek er ook een kaartje bij: kalenderblaadje van de druivelaar ingescand en bewerkt! kalenderblaadje: 27aug.
HOU DEZE DATUM ALVAST VRIJ,WANT DAN TROUWEN WIJ !!

succes nog!



Mimi
9-7-2011
 Meld misbruik28-11-2010 9:30:51

bedankt voor al de reactie. hier kan ik al een stuk mee verder. groetjes



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-11-2010 11:08:50

Hihi! Mijn tekstje hierboven. Ik zou wel schrijven:

op de kerstkaart van volgend jaar
staan wij als een getrouwd PAAR!

(kwestie van te blijven rijmen)



kelly
24-6-2011
 Meld misbruik28-11-2010 14:00:39

Hey ,

hebben zo de uitnodigingen , menu's , save the date kaartjes in dezelfde lijn gekozen.
de save the date kaart steken we bij het kerstkaartje( die we zelf schrijven uiteraard) .
Het tekstje is :

Kelly en Johni gaan trouwen !
We hadden jullie er heel graag bij
hou dus deze datum alvast vrij
Een officiele uitnodiging zal nog komen
het wordt alvast een dag om van te dromen.

Het save the date kaartje kunnen ze dan aan hun frigo of prikbord hangen ook na de feestdagen :)



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik30-11-2010 11:59:56

Wij zullen ook in onze kerstkaartjes een tekstje schrijven om aan te geven dat we trouwen. Daarnaast zullen we via vistaprint save-the-date-kaartjes aanmaken (je kan de kaartjes aanmaken en voor het afronden van de bestelling, opslaan in pdf en per mail versturen of zelf afdrukken).

De kaartjes zullen we vaststeken in onze kaartjes door voor de hoekjes rechtsbovenaan en linksonderaan een sneetje in de kaart te maken en de hoekjes erin steken, zo kan het kaartje er niet uitvallen bij het openen van de omslag.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info