Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Grote maten kostuum

27-11-2010 19:45:04
Hoi,

Ik heb wel zelf nog niet mijn trouwkleed maar ik begin al eens te denken aan het kostuum van mijn aanstaande en ik ben toch een beetje bang dat het niet makkelijk zal zijn om iets te vinden.
Mijn vriend heeft nogal een grote maat en ik ben bang dat ik in de reguliere, goedkopere winkels niks ga vinden.
Heeft er iemand winkels in het Waasland waar ik grotere-maten-kostuums aan een schappelijke (lees max. 750 euro) prijs kan vinden? Of moet dit ook lukken in grotere winkelketens (ik las dat je ook mooie kostuums bij Esprit hebt bijvoorbeeld)
Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Groetjes
Kendra

Kendra
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 799

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik27-11-2010 23:20:27

Bij C&A hebben ze tot maat 62! inde merken Angelo Litrico en West burry in de grotere filialen van de keten! Echt mooie kostuums, mooi afgewerkt en goede pasvorm al vanaf 100 euro! Ze doen ook retouches

Dorine

Meld misbruik28-11-2010 10:22:20

Bij Villa Verdi in St. Denijs-Westrem heel mooie kostuums op maat gemaakt voor 395€ Italiaans design!!
www.italiaansemaatpakken.be

Spreek van ondervinding, mijn drie mannen in ons gezinnetje, (echtgenoot en twee schoonzonen) zagen er piekfijn uit en kregen dan ook heel veel positieve reacties.
Zelfs eentje met grotere maat!!!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik28-11-2010 11:09:49

Ik ga zeker al eens kijken in de C&A, de prijs spreekt me zeker aan :)

St. Denijs Westrem is al een eindje van het Waasland (een uurtje rijden ongeveer) maar zeker de moeite als we in de buurt niks vinden.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Groetjes,
Kendra

Herman

Meld misbruik28-11-2010 11:13:56

In Sint Truiden bij Ariane Grote Markt 52 heb ik gezien is nu vandaag ook open 28 november 2010 maatpakken vanaf 489 €

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info