Terug naar overzicht
Hallo Myriam! Wij zitten ongeveer in dezelfde situatie ... Wij trouwen ook enkel voor de wet op vrijdag 22 juli. Wij hebben onze afspraak op het stadhuis vastgelegd om 15u30. In de voormiddag kunnen we lekker op't gemakje naar de kapper gaan e.d. Tegen de middag gaan we foto's nemen en tegen 14u30 komen de mensen die meegaan naar het stadhuis. Met de 'suite' gaan we na de plechtigheid direct verder naar de feestzaal om buiten nog wat groepsfoto's/familiefoto's te nemen.. En de andere genodigden worden verwacht vanaf 17u30. En dan komen er nog een heleboel bij om 21u30 voor het dessertbuffet en de party... We denken dat we het zo gaan doen! Hopelijk heb ik je wat verder kunnen helpen ..
Hallo Myriam!
Wij zitten ongeveer in dezelfde situatie ... Wij trouwen ook enkel voor de wet op vrijdag 22 juli. Wij hebben onze afspraak op het stadhuis vastgelegd om 15u30.
In de voormiddag kunnen we lekker op't gemakje naar de kapper gaan e.d. Tegen de middag gaan we foto's nemen en tegen 14u30 komen de mensen die meegaan naar het stadhuis.
Met de 'suite' gaan we na de plechtigheid direct verder naar de feestzaal om buiten nog wat groepsfoto's/familiefoto's te nemen.. En de andere genodigden worden verwacht vanaf 17u30. En dan komen er nog een heleboel bij om 21u30 voor het dessertbuffet en de party...
We denken dat we het zo gaan doen! Hopelijk heb ik je wat verder kunnen helpen ..
Als je de wettelijke dienst om 15u30 neemt, is daarna zeker nog genoeg tijd voor foto's. De plechtigheid zelf duurt maar een kwartiertje. Dan komen er nog mensen je feliciteren en bloemetjes afgeven, dus naam 16u15 dat je daar ten laatste kunt vertrekken. Dan heb je nog 2u tijd om foto's te nemen. Lijkt me meer dan voldoende. Je kan uiteraard ook ervoor foto's nemen. Wij hebben ook onze foto's genomen voor de kerk (waar we de ringen overhandigden) en op de foto's valt dat helemaal niet op dat we ze niet aan hebben, hoor. Dus daar zou ik me al geen zorgen om maken.