Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

30 jaar getrouwd

9-3-2006 19:38:12
Hallo

Eventjes niet over onze trouw, maar over mijn ouders hun trouw. Ze zijn volgende maand 30 jaar getrouwd. Op hun 25ste huwelijksverjaardag hebben ze een feest gegeven, maar dit jaar willen ze het in stilte vieren, 1 groot feest is al genoeg.

Maar nu ben ik op zoek naar iets leuks dat ik kan doen voor hen. Heeft er iemand een idee?

groetjes

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 875

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik9-3-2006 20:59:48

Hey Vicky,

Gaan jullie ouders graag op reis? Anders kan je ze verrassen met een reis?
Anders moet je zelf klein feestje organiseren zonder dat uw ouders iets van weten.

groetjes
sofie
15 07 2006

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik9-3-2006 21:34:42

een super grote ontbijtmand is ook altijd fun....champagne,rode roos,kaarsjes, beetje romantiek...

groetjes
Heidi

sara
20-8-2005
 Meld misbruik10-3-2006 8:21:16

Dag Vicky,
Mijn ouders zijn dit jaar ook 30 jaar getrouwd en net zoals bij jullie willen ze dit, dit jaar in "stilte" vieren. Mijn zus en ik trouwen dit jaar ook en om hun te bedanken voor alles wat ze voor ons doen/hebben gedaan, hebben wij voor hen een verwenweekend in het Vijfde Seizoen geboekt, speciaal voor koppels.
Wel niet geodkoop, maar ze hebben het dubbel en dik verdiend!

Groetjes en nog veel genot met je eigen voorbereidingen!!
Sara
2/12/2006

Evi
2-9-2006
 Meld misbruik10-3-2006 16:51:57

Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren, hebben we voor hen een digitale fotoboek samengesteld (dmv inscannen van oude foto's). We zijn begonnen met hun jeugdfoto's, daarna foto's van toen ze elkaar pas kenden, hun huwelijk, de geboorte van mijn zus en mij, ...

Deze fotoboek hebben we dan afgegeven op een intiem etentje (gezin + aanhang) ter ere van hun huwelijksverjaardag.

Groetjes

Lynn
27-5-2006
 Meld misbruik10-3-2006 18:47:28

Hey Vicky,

Misschien kan je een brunch organiseren met hun beste vrienden en dichtste familie? Zo zijn ze toch samen met de mensen die hen nauw aan het hart liggen en gaat deze dag niet zomaar voorbij?
Wij hebben voor mijn ouders hun 25e huwelijksverjaardag een fotosessie georganiseerd met de (schoon)kinderen, en de beste foto's in een mooi album gekleefd en dit als cadeau gegeven...iets waar ze heel blij om waren want ze hadden zogezegd geen foto's van ons ;-)

groetjes

Lynn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...