Nu Online
Momenteel zijn er 712 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pre huwelijksreis gevolgd door huwelijksfeest zonder veel stress

27-11-2010 23:00:09
Onze trouw ligt in ons hoofd in grote lijnen vast, alleen moeten we nog de geschikte locatie vinden maar daar beginnen we een van de komende weken aan.
We hebben dus echt zin om voor onze trouw op verlof op te gaan want ons huwelijksfeest zien we eigenlijk redelijk simpel omdat we geen van beiden zin hebben in de stress waar iedereen last van schijnt te hebben de dagen/weken voor de trouw.
- We huwen alleen voor de wet met de oudere generatie van onze familie erbij. Die bieden we daarna een high tea (zout en zoet) aan zodat we rustig met hen aan tafel kunnen zitten en praten en vooral onze tijd aan hen kunnen besteden.

- Voor het eigenlijke feest willen we een kasteel vinden waar je ook kan logeren. Daar willen we dan de week na de wettelijke trouw met een 7-tal koppels die ons nauw aan het hart liggen op vrijdagavond afspreken en zaterdag brengen we heel zen samen door. 's Avonds komen de andere vrienden erbij en gaan we feesten.
Geen tafels, geen tafelschikking etc. Gewoon de hele avond hapjes die rondgebracht worden, of eventueel een buffet of zo maar vooral muziek en dansen en vrienden bij elkaar. En op zondag ontbijten we nog met zijn allen en voilà.

ik weet dat het anders is dan de meesten het doen...

groetje

Brenda
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 726

Sofie
31-12-2015
 Meld misbruik28-11-2010 2:32:50

... maar dit wil niet zeggen dat het slecht is!
Doe gewoon waar jullie je goed bij voelen, het is jullie dag!!

Groetjes,
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums