Terug naar overzicht
hoi hoiwij trouwen ook op 6 mei 2011hoever staan wij? -misboekje is af moet enkel nog gedrukt worden- zaal- kerk- gemeentehuis- dj- kleed- kleren bruidegom- kleren zoontje- schoenen voor ons 3- traitteur- versiering zaal in mijn hoofd, enkel nog aankopen- bedankjes ook al beslist, enkel nog aankopen- uitnodiging in ontwerp- fotograaf- vervoer-.... wat nog doen?- trouwringen kopen en kiezen- bruidsboeket wat heb jij al gedaan, ik heb het gevoel da ik iets vergeten ben om aan te denken, mss heb jij nog iets gedaan waar ik niet aan dacht? wat geef jij als cadeau aan getuigen? groetjes
hey rafa, bij ons is dit al inorde : de zaal de dj fotograaf trouwkleed gemeentehuis ceremoniewagen enveloppendoos gastenboek bedankjes gekozen, nu woensdag kunnen we ze proeven en decoratie bekijken,we hebben cupcakes uitnodigen uitgekozen,nu tekst en info over feest doorgeven cadeau getuige moet ik bespreken met men vriend,denk dat we gewoon is samen gaan uiteten voila denk dat het zo wat is x visagiste en haarstyliste geboekt nog te doen: pak verloofde kleren voor ons zoontje kleren voor bruidsmeisje trouwringen gaan we nu woensdag zoeken bruidsboeket versiering voor auto's kopen kleine kaartjes kopen voor gastenboek postzegels kopen
hey wij trouwen ook op 6mei, en jullie zijn al redelijk ver ze amaai, zover zitten wij: -zaal -dj -fotograaf -trouwkleed ga ik zaterdag gaan kiezen -gemeentehuis dat moeten we nog doen: -uitnodigingen -enveloppendoos -bruidsboeket -kledij bruidegom -kledij voor ons dochter -trouwringen -kapster en visagiste -bedankjes gaan kiezen dus zo te zien sta ik enorm achter en ga ik dringend moeten beginnen verder doen groetjes
hey davina, je staat echt niet achter hoor... maak je maar geen zorgen. waar trouwen jullie? wij in mechelen.
Hey, Wij trouwen op 7 mei en wij liggen even ver/traag als Davina. Wij hebben nog geen fotograaf vastliggen; maar zijn ermee bezig. De kapper en visagiste ligt wel vast. Trouwringen is gepland voor eind december. Trouwkleed voor januari/februari (zoek wel niks traditioneels). Veel plezier met de voorbereidingen. Groetjes