Nu Online
Momenteel zijn er 386 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NIeuw op de site

28-11-2010 22:04:56
Hallo allemaal!

Vandaag heeft mijn liefje mij ten huwelijk gevraagd..
Allemaal best spannend en dat op mijn verjaardag...
Nu is het natuurlijk uitzoeken en kijken wanneer en waar.
Hoe lang op voorhand zijn jullie beginnen plannen?
Wij zouden graag in de zomer trouwen maar zal het dan 2011 of 2012 worden..
Zijn er tips?

Vele groetjes!

Véronique
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 786

M.
18-6-2011
 Meld misbruik28-11-2010 22:28:57

Proficiat !!!

Het plannen kan alvast beginnen :-)

Indien jullie komende zomer willen trouwen, kan je best snel op zoek gaan naar een zaal, want dat is iets wat je ver op voorhand moet boeken!

Kies dus eerst "dé" datum, en vandaaruit kunnen jullie van start gaan.

Veel plezier met de voorbereidingen !

Groetjes,
Mieke

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik28-11-2010 23:24:15

idd als je in de zomer wilt trouwen, is het belangrijskste zaal,dj en fotograaf

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik29-11-2010 0:18:04

vergeet ook je kleed niet he! daar kan je nooit vroeg genoeg mee zijn! Ik ben een jaar en 2 maanden op voorhand begonnen met plannen, en toen was er op zaterdag in de zomervakantie nog maar 1 dag vrij in mijn droomzaal, gelukkig onze datum... ge moet het geluk maar hebben he! :)

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik29-11-2010 8:54:48

Wij hebben onze datum eigenlijk gekozen in functie van een vrije zaal.
Er was eigenlijk geen speciale dag waarop we absoluut wouden trouwen, je trouwdatum wordt zowiezo een mooie datum. We waren eruit dat we september wouden en zijn toen beginnen kijken voor een zaal. Wij waren (na enkele andere zalen) bij een zaal gekomen waar we direct verliefd op waren, alles stond ons aan. Dus we wouden die zaal heel graag, maar ze was niet meer vrij op de datum die wij eerst in onze gedachten hadden. Dus hebben we een datum erna genomen. Ik vond de zaal belangrijker dan de datum. Hou ook rekening met het gemeentehuis, bij ons trouwen ze op het gemeentehuis enkel de eerste en de derde zaterdag van de maand, als je alles op één dag wil doen is het gemakkelijk om eerst even bij het gemeentehuis na te gaan of ze elke zaterdag trouwen.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik29-11-2010 12:46:31

Proficiat!

Zoals hierboven ook al wordt aangehaald, kan ik alleen maar bevestigen dat vooral je datum en de zaal het dringendst zijn! Wij hebben de voorbije zomer een heleboel feestzalen bezocht en moet zeggen dat de meesten voor 2011 weinig of niets meer vrijhadden in de maanden juni-juli-augustus-september. Indien je dus in 1 van deze maanden wilt trouwen, raad ik je aan niet te lang meer te wachten :-). Wij hebben er daarom voor gekozen om pas in 2012 te trouwen, dan was er nog heel wat vrij en konden we dus op het gemak zalen gaan bezoeken en vergelijken zonder al te veel stress ;-).

Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!

Evelien

Véronique
20-8-2011
 Meld misbruik29-11-2010 17:19:36

Hoi hoi,

Bedankt voor de leuke reacties! Wat voor formule hebben jullie gekozen?
Trouwfeest met warm eten? Trouwfuif... Ik ben eens benieuwd naar al die leuke ideetjes.. Best wel spannend allemaal! Zijn er hier met leuke adresjes in het Antwerpse of de voorkempen?

groetjes

Stefanie
25-6-2011
 Meld misbruik29-11-2010 17:22:34

hey,

Ik ben ook net op mijn verjaardag gevraagd (ook deze maand)!
Ik wilde het liefst in de zomer trouwen, maar zomer 2011 dacht ik dat nooit zou lukken!
Toch hebben we vrije data nagevraagd bij enkele zalen in de buurt die we leuk vonden, en we schrokken van het aantal data die nog vrij waren! Voor ons wordt het nu waarschijnlijk eind juni 2011 ! Heel snel dus, maar dit had ik liever dan trouwen in het najaar of pas in 2012! Dan moeten we maar stevig in de planning vliegen :-)
Ik zou de moeite doen om het toch eens na te vragen als je al enkele zalen in gedachte hebt! En misschien eens denken over alternatieve dagen ipv een zaterdag! --> een vrijdag, of een zondag als je maandag feestdag hebt (14 augustus is er bvb zo ééntje),...

Ik heb al gelezen dat er veel mensen zijn die ruim een jaar op voorhand beginnen plannen, maar ik ben nog niet echt aan het stressen :-) Zolang inderdaad die paar echt belangrijke zaken maar snel vastliggen!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik29-11-2010 18:00:13

hoi Veronique

Eerst en vooral proficiat met jullie verloving! :-)

Wij kiezen voor een receptie in de namiddag, diner met de suite (+- 20 pers) en daarna een dansfeest met uitgebreid avondhapje (de mensen zullen niet met honger naar huis gaan)...

Ideetjes voor een zaal: wij geven ons feest in La Grange in Massenhoven (en zijn ook in't Fortje in Deurne gaan kijken, ook een heel leuke zaal!).

groetjes en nog veel succes met alle voorbereidingen!
Joyce

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik29-11-2010 18:29:02

Proficiat :)

Je hebt nog tijd genoeg om te plannen hoor! Zoek maar naar een zaal, en bel eens met het stadhuis! Dat is iets waar ik van verschrok: in de zomer lag er al veel vast op het stadhuis :D
gelukkig onze dag zelf niet :)

Jurk heb je nog tijd voor, ik trouw een maand eerder en ik ga pas volgende maand kijken.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-11-2010 20:16:08

Dag naamgenoot!

2 jaar geleden ben ik ook in november ten huwelijk gevraagd en wij zijn de zomer erop getrouwd, dus dat kan nog, hoor!
Wij zijn eerst gaan kijken naar een zaal. Daar hebben we de vrije data opgevraagd (allemaal vrijdagen) en a.d.h. daarvan hebben we een datum geprikt. Aangezien de dag na mijn verjaardag nog vrij was, hebben we die gekozen. Als je onze voorbereidingen wil volgen, kan je hier even kijken: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/ --> Nieuws

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik30-11-2010 15:26:11

ook nog ne dikke proficiat van mij!

wij trouwen pas in 2012 en onze feestzaal die wij graag hadden gehad was op onze 2 data al weg seg dus dat is idd iets waar je best zo snel mogelijk bij bent (geen nood we hebben dan gewoon ne andere datum genomen, wel met een beetje spijt in ons hartje...)

de vlaschaard in hulshout is ook ne echte aanraader! heel mooie zaal, toffe baas en voor ieders budget http://www.feestzalen-vlaschaard.be/

veel succes alvast!

bruidje
20-8-2011
 Meld misbruik1-12-2010 14:13:01

Hey allemaal,

Feestzaal La Grange leek me echt wel wat.. Mooie locatie, toffe formule.. Niet ver uit te buurt.. Net gebeld.. Geen zaterdag meer vrij in juni, juli of augustus... zo spijtig.. Moeilijke beslissing nu.. Andere locatie, andere data (september was nog vrij, maar ben dan terug aan het werk (onderwijs) of volgende zomer?) moeilijk moeilijk..
Verdere tips welkom :-) !
Alvast bedankt
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...