Terug naar overzicht
Ik zit met hetzelfde probleem. Wij willen graag verschillende stijlen in de mis en het is moeilijk om iemand te vinden die de verschillende stijlen goed kan zingen. Ik heb gisteren de vraag gesteld aan de priester en hij zegt dat het beter is om live muziek te brengen. De mensen zouden zich meer vervelen als er een cd opstaat omdat er op dat moment niets is om naar te kijken.Ik ben op zoek naar muziekanten uit de omgeving van Wetteren.GroetenNath
HalloWij nemen een cd. 't Kost allemaal zoveel geld, en ge moet toch ergens op besparen hé. En we hebben ook allemaal liedjes die niet gemakkelijk zijn, allemaal filmmuziek, zo'n beetje gospel en zo. Ik heb ne keer zo'n gospelkoor gecontacteerd, en dat was 250 euro per stem, dus als ge een echt koor wilt is dat onbetaalbaar. En als ge gewoon 1 zangeres nam, kwam dat duurder uit.Tijdens de offerande zal mijn schoonbroer wel een liedje brengen op de piano. Dus toch een beetje live dan.GroetjesVicky09.09.06
Ik zou toch ook eens checken met de pastoor.... Wij wouwden CD's maar de pastoor wil enkel orgel, over CD en live doet hij heeeel moeilijk.groetjes,catherine27.05.2006
Wij nemen ook een CD-tje. Ik vind live muziek, als je niemand persoonlijk kent, veel te duur.Het biedt mij geen meerwaarde, en is dus zoals Vicky zegt, voor mij iets waar je dus perfect op kunt besparen.Bovendien, live muziek kan ook erg tegenvallen. Ik heb al verschillende missen gezien waarbij de akoestiek toch erg tegenviel en de zangeres bijna niet te verstaan was.
wij hebben ook voor een cd-tje gekozen. Live muziek is wel mooi maar toch nogal duur. En bovendien wil ik de liedjes graag in de originele versie horen...Isabelle 20/5/06
Hallo Wij hebben live-muzikanten. Een vrouw en een meneer ( speelt gitaar en zingen)groetjesLien
Ga eens naar de kerk waar je trouwt en vraag eens aan de pastoor of je een cd met jullie liedjes mag laten afspelen. In sommige kerken zijn de muziekinstallaties absoluut niet om naar huis over te schrijven en heeft het maar een super triestig effect.Vorig jaar waren alle misvieringen met live muziek, eentje met een cd en ik moet zeggen dat de mis met een cd niet super over kwam qua liedjes.Wij namen live muziek en ik zou het onmiddellijk opnieuw doen en geen seconde twijfelen. Ook al kost het soms wat...het is en blijft onvergetelijk kippevelmoment.Wij hadden Isabelle & Marc (de mensen die Lien ook zal hebben) en ze waren super!Groetjes, Sophie
trouwens, 250 € per stem is wel super duur! wij hadden voor dit bedrag (zelfs ietsje minder denk ik) dé gitarist & zangeres die héél persoonlijke liedjes brachten (we moesten niet uit voorgekauwde lijstjes kiezen).mijn beste vriendin had een prachtig gospelkoor en betaalde 200 €.
Hallo,Ook wij hebben voor live muziek gekozen. Meisje uit Lier dat zelf piano speelt en daarenboven prachtig zingt.Heeft toch iets meer dan een gewone CD vonden we...GroetjesVanessa12/8/2006
Misschien hebben jullie in de buurt een kinderkoor. Deze zijn normaal niet zo duur en ik vind dat ook heel mooi. Je moet er zelf natuurlijk voor te vinden zijn.Groetjes
Severine, Eveline en Christel VaernewijckKarrewegstraat 29800 Deinze0486/47.18.79twinnie@pi.be3 zusjes. Ik heb ze aan het werk gezien tijdens een huwelijk en ik was echt onder de indruk...
Hey sophie, Je vriendin had een prachtig gospelkoor zeg je, kan je eens navragen wie dat juist was? ik ben ook op zoek naar een gospel koor, maar de prijzen swingen echt wel de pan uit. En die 200€ is dan wel goed te doen vind ik.Groetjes Peggy
Hallo Kelly,misschien eens gaan kijken naar www.elmevents.be hij brengt schitterende covers op vraag.christophe
Wij hebben ook voor live muziek gekozen, dat geeft toch iets extra aan de misviering. Wij hebben gekozen voor Isabelle & Marc, zang en gitaar, zeer mooi en toch betaalbaar.
Wij kiezen voor een CD omdat we sommige liedjes liever in de originele versie willen horen. Ik denk dat het moeilijk is een zanger(es) te vinden die de stem heeft van Heather Nova én Van Morrison... Heb helemaal niet het gevoel dat ik dit moet doen om te besparen, dit past gewoon beter bij wat wij willen.Maar ieder doet hier zijn eigen ding mee natuurlijk.Joke16.09.06