Terug naar overzicht
Het Godshuis in Gent? Ik ken het zelf niet, maar heb er wel al over gehoord... Mocht het je interesseren en je vindt er niet onmiddellijk iets over terug, laat maar weten, dan vraag ik het even aan m'n verloofde. Succes met de zoektocht! Groetjes, Charlotte
Ja, het godshuis hebben we al eens bekeken, maar je moet de catering van daar nemen en het is er voor ons iets te duur. Toch bedankt voor de tip. Groetjes, Nele
Huis 33 te Deinze!
monasterium Poortackere in Gent!catering hoeft niet bij hen te gebeuren, dacht ik.http://www.monasterium.be/ is een ontwijdde kerk. daar hebben wij het idee opgedaan om ons feest in een ontwijdde kerk te geven. En aangezien wij in onze woonplaats zelf een ontwijdde kerk hebben, hebben wij voor deze gekozen en niet voor monasterium Poortackere.Ik was trouwens net van plan u te mailen en foto's door te mailen van onze locatie.
@ Tamara: Ja had je mijn email gestuurd in een privéberichtje. Monasterium Poortackere is denk ik erg duur en dus iets boven ons budget. Ik heb ook eens gekeken voor Het sacrament (Roeselare), maar dat was jammer genoeg al bezet op onze datum. Verder heb ik geïnformeerd bij De gekke haan (Kallo), H. Waterfront (Kwatrecht)--> hebben we bezocht vorig weekend en nu wacht ik nog op extra info van de eigenaar, De schaduw (Ardooie), Paterskerk (Eeklo)... Hopelijk kunnen we snel eens ergens gaan kijken...
Ik heb u gemaild. Ons feest was in de Paterskerk in Eeklo
Wij willen volgende zomer ook ons feest houden in de Paterskerk. Er zijn daar echter wat problemen met de aanvragen enzo, dus je moet wel veeeeeeeeeeeel geduld hebben om bevestiging te krijgen daarvoor. De kans is zelfs groot aan het worden dat ze er geen huwelijksfeesten meer zullen laten doorgaan..... Onze aanvraag is al sinds september binnen en nog steeds geen bevestiging :-( en de tijd dringt natuurlijk..... Het is natuurlijk wel echt een prachtlocatie
Had gemaild naar de paterskerk maar ook nog niets teruggekregen...
Hey Celesta,Ik ben momenteel ook op zoek naar een gelijkaardige locatie.. Waar is jouw feest nu doorgegaan?!Ik weet dat deze email waarschijnlijk een beetje laat komt...