Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen gevonden :-)

29-11-2010 9:35:59
Hey lieve bruidjes, 

nadat een aantal onder jullie hier op de site deze juwelier hebben aangeraden, hebben ook wij dit weekend onze trouwringen gekocht bij Fede di Oro. En mijn god, wat zijn ze prachtig! We zijn met 1/4 over ons budget gegaan, maar ik heb met zeer veel plezier er iets anders voor geschrapt van ons lijstje! En in tegenstelling tot hoe een trouwring er normaal uitziet (sober), ben ik voor ontzettend veel 'bling bling' gegaan... ik kon het me echt niet laten, het was te betaalbaar voor zoveel briljantjes te bevatten :-). Zijn er nog bruidjes die voor een opvallende trouwring zijn gegaan?  Hoe heeft jullie omgeving er op gereageerd? 

groetjes,
Van een bruidje die niet kan wachten om de ringen uit te wisselen :-)

Melodie
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 773

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik29-11-2010 9:52:34

Tof dat je DE trouwringen hebt gevonden! Ze hebben daar inderdaad hele mooie exemplaren!!

Misschien nog een tip: als de maat van de trouwringen niet op en top is, volharden om ze te laten aanpassen, want daar heeft m'n broer wel wat problemen mee gehad. Ze probeerden er met allerlei excuses onderuit te komen, waarom die ringen van mijn broer en zijn vrouw niet te groot waren, terwijl dit duidelijk wel het geval was... Maar het is uiteindelijk allemaal in orde gekomen hoor :-D

Als jullie de ringen mooi vinden, zullen jullie dat ook uitstralen! De reacties zullen dan niet uitblijven denk ik.

Onze trouwringen zijn wel redelijk eenvoudig, maar ik wou niet te veel verschil tussen die van mij en die van mijn verloofde. Ook past het niet echt bij mij (heb nogal kleine vingertjes, haha). Maar ik vind een bling-bling-trouwring zeker kunnen! Veel plezier ermee!!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik29-11-2010 9:58:56

hoi Melodie

Wij hebben onze ringen ook bij FDO gekocht en waren ook wel heel tevreden van de service. We hebben redelijk strakke modellen gekozen (deels door wat Charlotte ook al zei, mijn verloofde draagt sowieso al geen juwelen, en wou dus een vrij eenvoudige ring), maar ik heb ook wel 10 briljanten in mijn ring laten zetten. (die had ik van een oude ring van mijn moeder, wat dus wel wat geld heeft gespaard)

Wij hebben wel een nieuwe creatie laten maken, dus ook super-benieuwd naar het resultaat :-)

groetjes
Joyce

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik29-11-2010 11:39:08

Beste Melodie!

Wij hebben onze ringen ook dit weekend bij FDO gekocht!

Me vriend heeft een vrij sobere ring gekozen, eens met twee groeven in, mat van kleur, witgoud

En ik, tja ik ging óók een sobere ring nemen.... Totdat ik HEM zag....
Witgoud, met een groef in het midden en 8 diamantjes in (ENORM veel voor mij, zeker als je vergelijk met mijn andere ringen die ik om heb (om maar te zeggen, mijn verlovingsring is een solitair...))
maar mensen als ik hem omdeed had ik zoiets van "ja dat is hem helemaal"... En wij zijn óók over ons budget gegaan (met zo wat meer dan de helft) maar we zijn er helemaal weg van en we zouden zeker geen andere gevonden hebben die ons meer gingen aanstaan!

Ik ben trouwens ook supertevreden over FDO! Ze waren super vriendelijk en dat is altijd leuk! ;-)

Hoe anderen reageren interesseert me niet trouwens ! Het moet mij aanstaan en niemand anders, als ze het niet mooi vinden, moeten ze maar de andere kant kijken

Babs
13-8-2011
 Meld misbruik29-11-2010 13:23:32

Hoi,

Wij hebben vorige week ook onze trouwringen gekocht bij Fede di oro :)
Mijn ring heeft ook 9 diamantjes, dus best veel bling bling maar ik was er ook helemaal weg van! De ring van mijn vriend past er wel bij door het model van de ring zelf.

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik29-11-2010 13:23:47

Hey dames, bedankt voor jullie feedback. ja, mijn ring zit vol met steentjes en ik moet eerlijk zeggen dat hij er 2x zo duur uitziet als hij werkelijk heeft gekost... Ik ben er echt van overtuigd dat bij een juwelier hier in de buurt die ring onbetaalbaar zou zijn.
Mijn vriend heeft zelf een ring met 1 steentje in, heel mooi!
Vind het alleen jammer, want hij heeft een foto aan zijn pa getoond en diens eerste reactie was 'laat dat maar niet aan je ma zien'... Zijn mama heeft een vriendin die juwelier is, maar meer zo voor de hogere klasse (lees: niet voor een koppel van 26). Zijn ma wou dat we daar onze ringen gingen halen, maar wij hadden gezegd dat we daar het budget niet voor hadden. natuurlijk als ze nu de foto zou zien van de ringen die we hebben gekozen... ik vrees voor een discussie :-( pfff, jammer toch dat iemand anders zo in staat is om zo'n fantastisch moment te verknallen!

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik29-11-2010 13:30:25

Melodie, laat je niet zomaar doen door de schoonouders hé! Als deze ringen wél binnen jullie budget is en die andere juwelier niet, dan is dat gewoon zo. Zeker niet slecht om voelen!! Het is jullie dag en volgens dat ik doorheb, hebben de ouders de ringen niet betaald... Geen gezaag dus hierover nodig van hun kant uit! Jullie zijn oud en wijs genoeg om te weten wat je wilt en wat wél en niet past in het budget!

Argh het is eigenlijk erg hoor de laatste tijd met de schoonouders....

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik29-11-2010 14:12:43

mss een delicaat vraagje maar hoeveel hebben jullie eigelijk betaald voor de ringen?
je mag mij de prijs altijd via mail doorsturen (deboderijbel@hotmail.com)
ik zou ook graag ene met veel bling bling hebben maar mijn vriend denkt dat t heel duur is
het is om een idee te hebben over de prijs enzo....

alvast bedankt :)

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik29-11-2010 15:18:38

Hoi Deborah, ik heb je net een mailtje gestuurd. 

Aurelie, bedankt voor de steun! we betalen onze trouwringen idd zelf, maar toch hebben de schoonouders de indruk dat ze zich met alles mogen moeien omdat zij het eten betalen voor hun gasten (tja, anders zou ik die hele bende ook niet uitnodigen. Die mensen zitten in god weet hoeveel clubjes waar ik de mensen niet van ken). 

Zou het aan de kou buiten liggen dat die schoonouders tegenwoordig zo kil kunnen reageren? 

Dorothy
6-8-2011
 Meld misbruik29-11-2010 18:21:38

Wij hebben ook dit weekend onze ringen gevonden bij FDO!
Ik vind dat ze echt héél vele prachtige ringen hebben!
Zeker de moeite waard om eens tot daar te rijden!
Ik ben ook voor de blingbling gegaan met 8 briljanten!
De prijzen vallen héél goed mee als je vergelijkt met andere juweliers!

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik29-11-2010 18:22:11

Hahaha, zo'n zalig grappige reacties :D
Ik merk dat ik geluk heb met mijn schoonouders :)

We gaan eens kijken bij Perles d'or voor onze ringen... Maar bij FDO heb ik er ook al mooie gezien!!

Dorothy
6-8-2011
 Meld misbruik29-11-2010 18:23:33

Ik heb je een mailtje gestuurd Deborah!

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik29-11-2010 21:08:31

Wij hebben ook onze ringen besteld bij FDO.
De prijzen liggen daar echt lager dan bij anderen.
Wij hebben geluk dat we wel wat oud goud hadden. Onze ringen worden hieruit gemaakt en er wordt nog een deel overgenomen waardoor de prijs echt heel laag ligt.
Wij betalen nog geen 200 euro voor de twee ringen samen.
Wij hebben wel geen ringen met veel bling, bling omdat we daar alletwee niet zo voor zijn.
Je kan er ook zelf je ring samen stellen. Dat hebben wij ook gedaan, verschillende ringen eigenlijk samengevoegd. We weten dus niet hoe het resultaat gaat zijn, spannend! Maar ze helpen je wel heel goed en ze zeggen ook wat mooi gaat zijn en wat niet.

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik29-11-2010 21:56:55

hahaha,ik denk dat onze nieuwe bruidjes van 2011 allemaal voor de bling-bling gaan!!heb ook zo eentje gekozen vorige maand!!denk zelfs dezelfde als aurélie!!;-)
enja ze waren daar supervriendelyk en ook ons oud goud was geen probleem!!kregen zelfs meer dan by andere juwliers!!maar ben persoonlyk heel bly dat ik voor zo een schitterende ring gegaan ben!!alé myn verloofde ook ze!!die stond er nog het meest op dat ik zo één kiesde!!

in verband van schoonouders,pffffffffff,denk dat je gewoon uw zin moet doen!!met respect naar hun toe natuurlyk!!maar heb ook niet gekeken naar hen,zelfs voor onze locatie!!
wy moeten ook soms heel ver ryden voor een feest van hun of hun familie,wel wy doen nu is het omgekeerde!!met veel commentaar,maarja,het is ons feest!!
je moet maar denken,dat je leven binnenkort start met hun ventje en dat niemand hem niet meer afpakt,ook niet zyn mama,hihihi!!stout van my!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...