Terug naar overzicht
hoi Ingrid Heb je al officieel de ondertrouw gedaan, of kan dit (zoals bij ons in Antwerpen) pas 6 maanden en 2 weken voor je huwelijksdatum? Wij hebben wel een blad gekregen voor oa werkgever en ziekenfonds (voorhuwelijkssparen)... groetjes Joyce
Wij hebben dit ook nog niet, maar ik weet wel dat mijn broer die heeft gekregen toen hij trouwde (Roeselare). Toch nog eens hervragen denk ik...
Hoe kan je anders je verlof/verlet aanvragen op het werk? Heb bij mij op het werk eens gepolst, en ze vielen wat uit de lucht als dat niet zou gegeven worden. Ze zouden uitnodiging denk ik ook aanvaarden...
Hey, Wij kregen een papier voor onze werkgever toen wij onze ondertrouw gingen doen. Groetjes, ilse
Wij hebben papieren gekregen op de trouwdag zelf. Ook voor de mensen van de suite die eventueel die dag moesten werken.
hay wij kregen die papieren mee met ons trouwboekje, dus vlak na het wettelijk huwelijk! Groetjes
Mijn werkgever heeft zoiets nooit gevraagd. Gezien mijn collega's en diensthoofden zijn uitgenodigd weten ze zeker dat ik wel degelijk ga trouwen. Met de uitnodiging alleen hadden zij voldoende...
Wij hebben dat bij onze 'ondertrouw' gekregen en mochten daar zoveel kopies van maken als gewenst.
ok bedankt iedereen voor jullie antwoordik zal morgenvroeg is terug gaan naar het gemeentehuis en gaan vragen voor zo een attest voor aan onze werknemer te geven
Hey, wij kregen geen documenten mee op onze ondertrouw, maar bij mijn werkgever heb ik die dagen gewoon al mogen inplannen en na de trouw een bewijs binnenbrengen. Misschien ook eens gewoon is met je werkgever gaan praten? groetjes sofie
ik ben deze morgen terug naar het gemeentehuis geweest en ik heb daar dan gezegd dat ik een attest nodig had voor mijn werken ze hebben mij direcht een gemaaktgroetjesingrid