Terug naar overzicht
Je Human Resources verantwoordelijke.
Dat hangt af van het paritair comité.
ahzo, zal dat eens moeten vragen dan, weet niet welk paritair comité ik heb en van een human resources vertwoordelijk heb ik nog niet gehoord. Ik werk in de verkoop en vrije dagen krijgen is altijd een grote miserie ... dus tzullen er wsl maar 2 zijn :) toch bedankt voor de reactie
Staat het paritair comité ook niet vermeld op je loonbrief? Als je het paritair comité weet kan je het ook op internet vinden
2 dagen krijg je sowieso, sommige PC's krijgen een extra dag (PC 226, maritiem heeft er dus 3) groetjes Joyce
Hoi, dat staat ook vermeld in het arbeidscontract. Ik krijg er 4.Groetjes
Bij ons zijn het er 3, best evenhoren bij je personeelsdienst
Oké zal eens kijken op mijn loonbrief en arbeidscontract, amaai zeg 4 dagen dat is wel héél zalig!! :)
Wij hebben allebei 4dagen... zoals gezegd... arbeidscontract en loonbrief :)
Hangt idd af van je paritair comité... Ik krijg een ganse werkweek verlof...
Ik krijg er 4 dagen voor :)
In 't onderwijs ééntje: men veronderstelt tijd genoeg te hebben in de vakantie!
Ik krijg ook 3 dagen verlof (werk voor de overheid), paritair comité van de verkoop is meestal 140, maar toch best eventjes loonbrief bekijken
zit ook in de verkoop en kryg maar twee dagen,spytig genoeg!!vier dagen zouden voor my ook heel zalig zyn,want als je een zaterdag neemt,ben je die ook al kwyt als verlof!!
Ik krijg er 3, paritair comité 218. Check je loonbrief, rechts bovenaan ! Groetjes, Sarah
Je kan het best navragen wij HR of in het arbeidsreglement. Ik zou er normaal 3 krijgen maar als huwelijkskadootje van het bedrijf krijgen we er eentje bij op hun kosten, dus in totaal 4. Niet alles is afhankelijk van het paritait comité.
mijn toekomstige krijgt er als leerkracht ook maar eentje...
Ik heb het opgezocht in mijn arbeidscontract... Ik heb er 3 en mijn aanstaande ook, maar wat ik minder vind: je moet het opnemen in de week dat je trouwt of de week erna... Want ik wil het gebruiken voor mijn huwelijksreis... gr, Karine
hallo iedereen, bedankt voor de vele reacties, heb het vandaag gevraagd opt werk en ik krijg helaas maar 2 dagen, nuja ben toch content dat ik iets krijg maar vind het wel niet eerlijk dat het bij iedereen verschillend is! Veel plezier nog met het voorbereiden en met de grote dag zelf hé ;) xxx