Terug naar overzicht
ik heb 2 verschillende dames, 1 voor mijn make up (die ook al lang mijn gelnagels doet), vraagt 10 euro (proefsessie inbegrepen) en kapsel doet een dochter van een vriendin van mijn moeder, zij vraagt 15 euro... groetjes Joyce
Een vriendin van mij is visagiste en kapster, zij komt mij die dag ook even 'onder handen' nemen :-) In principe betaal ik maar een euro of 20 (voor de produkten), dus ik kom er goedkoop mee weg!
Ik laat een kapster komen (€ 120 met proefsessie) die ook mijn moeder en zusje in handen zal nemen. Voor mijn make up is het het meisje die mijn gelnagels doe. Betaal daar ook maar een € 30 tal euro's voor met alle proefsessies (ha en we zullen er véél houden!) inbegrepen!
Ik had iemand gecontacteerd voor make-up. Die vroeg 95 euro voor proef + dag zelf. (komt aan huis) Ik vond het eerlijk gezegd toch redelijk duur.
Dag Jana Neem eens een kijkje op www.beautifulbride.be Ik wens je alvast veel succes met de voorbereidingen ! Peggy
Mijn collega doet dit in bijberoep
de rest van mijn tekst is blijkbaar weggevallen... Zij komt ook mijn make-up doen: www.phantastique.be ze vraagt 25EUR/u + verplaatsingskosten