Terug naar overzicht
als je iets weet mag je ook een mailtje naar mij sturen :) deboderijbel@hotmail.com
Hey, wij zijn pachters bij de Lijn (West Belgium Coach) en hebben dit reeds gedaan voor hen. Zelf zijn wij in Jabbeke gevestigd. Indien je geïnteresseerd bent, mag je ons altijd eens een mailtje sturen, dan kijken we al of we het kunnen rijden voor jullie (info@wbc.be) Groetjes, Hanne
voor het werk hebben wij eens een speciale dienst van de lijn laten in leggen. Het was vervoer heen en terug naar een bepaalde plek, +/- 15 km en we moesten toen 200 euro betalen... je kan daarvoor gewoon contact opnemen met een buro van de lijn bij jou in de buurt
halloik heb een vraagje weet er iemand al soms hoe veel het kost voor een bus van de lijn?mijn vriend en ik zouden namelijk graag in een bus van de lijn naar het stadhuis en de kerk gebracht worden. het zou voor ons heel leuk zijn aan gezien dat wij elkaar heb leren kennen op de bus van de lijn dus het zou bij ons passen.je mag altijd een mailtje sturen als je er iets van weet.demeulenaere.steffie@live.com
Heb je het kunnen regelen met De Lijn?Ik ben benieuwd! Zou voor ons ook wel interessant kunnen zijn!
Ja ik heb er naar toe gebelt voor onze trouw zou het op 520 euro komen en dan hebben we de bus van 13u30 tot 18u30