Terug naar overzicht
Hoi, wij gaan 5 augustus trouwen in Kermeta. Deze zaal ligt in Kermt (hasselt). Het enige wat daar verplicht is, is de tapper en de kuisvrouw.
Hallo, Wij trouwen op dezelfde datum, maar wij hebben een zaal in Heusden Zolder. Omdat wij 300 mensen hebben. Maar als je 250 mensen hebt, raad ik je een zaal in diepenbeek aan. Een hele mooie zaal, en je hoeft geen catering te nemen! En nog eens keigoedkoop! Vanwaar ben je precies? Waar zoek je precies? Ik ben ook veel zalen langsgegaan dus misschien kan ik je helpen. Omdat we een groot aantal mensen hebben, was het voor ons iets moeilijker. Groetjes!
die zaal in diepenbeek is ontmoetingscentrum Rooierheide. Als je die nog wil zal je snel moeten zijn, want toen wij in augustus gingen informeren, waren er niet veel dagen meer vrij...
Merci voor de info dames! Widii, ik ben van genk. We hadden gedachten aan 200 à 250 gasten. Ik had al ook gedacht aan de zaal bethanie. Zolang de zaal in Limburg, maakt het niet uit waar de zaal juist ligt. Alle tips zijn welkom! Groetjes
Hallo, Wij hadden de zaal OC Rooierheide in Diepenbeek. Hele mooie (vernieuwde) zaal met voldoende parking , overdekt terras en tuin. Een aanrader! Groetjes Annelies