Terug naar overzicht
Ik zou dit niet doen. Je mag je droomkleed al maar 1 dag aandoen en dan zou je die tijd nog inkorten... Ik vrees dat je daar achteraf misschien spijt van gaat hebben. Bovendien ga je ook een stukje van het feest en de ambi missen als je je moet gaan omkleden. Persoonlijk vind ik dat je trouwdag juist een speciale dag moet zijn waarop alles anders is dan anders, met alle plezier en eventuele stuntelige ongemakken door een lang trouwkleed inbegrepen ;-). Groetjes! Evelien
Ik heb inderdaad 2 jurken (zelfde winkel: Julia Rosa), maar mijn feest is dan ook op de zaterdag en mijn huwelijk op vrijdag.
Als je jouw sleep goed kunt opsteken, vormt het geen enkel probleem om te dansen, hoor! Ik ben geen minuut van de dansvloer geweest (tenzij om eens 'bij te tanken')! Wel goed checken of ze er in de bruidswinkel bij de retouches rekening mee houden!
Hey! Ik heb een kort kleedje voor de hele dag... ik heb een paar lange aangedaan en het stond mij niet, ik dacht ook dat ik op mijn bek ging gaan als ik een lang kleed ging aandoen! Als je budget hebt voor twee kleedjes, waarom niet?
Hey, Ik heb een hele dag mijn lange trouwjurk aangehad. En op het moment dat de bruidstaart werd gesneden en wij ons openingsdans deden heb ik een kort jurkje aan gedaan. Deze die ik op de foto aan heb. Heb ik ook allebei in dezelfde winkel gekocht. Groetjes
Dag Sabrina, Waar heb jij je kleedje dan gevonden? bedankt en groetjes. Janny