TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sharon
6-8-2011
|
29-11-2010 20:44:29
Amai wat een verhaal. Ik heb ook een aantal winkels uit uw lijstje gedaan (Cony, Ellen, Elena) en over allemaal zeer tevreden!
Ik ben nu aan het wachten op een kleedje die ik bij Ellen heb gepast, die Cony ook binnen gaat halen omdat ik daar begon te twijfelen. Ik hoop toch deze week nog telefoon te krijgen zodat ik volgende week de knoop kan gaan doorhakken...
Geniet er maar van!!!
|
|
Ilse
9-7-2011
|
29-11-2010 20:48:05
Ah super, zeker niet haasten :) je zal nog zo blij zijn als je kan vergelijken en de juiste keuze kan maken. Nog veel pasplezier.
Greetz xxx
|
|
Sofie
9-4-2011
|
29-11-2010 20:55:00
Ik ga op 9 december naar La sposa, ben es benieuwd!
|
|
Leen
5-11-2011
|
29-11-2010 21:08:07
Hoi Ilse, Ik ben ook van plan om zo veel mogelijk te passen! Ik ben al bij een winkel in Sint-Truiden geweest en de mevrouw daar was de hele tijd tegen mijn mama aan het zeggen dat "de meisjes van tegenwoordig te veel passen en het beter bij 5 kleedjes zouden houden en dan eentje kiezen". Daar ga ik dus niét terug en ik ga wél veel passen in andere winkels :) Ken je ook de naam van jouw jurk? Dan kunnen wij hem eens bekijken! Groetjes, Leen
|
|
Ilse
9-7-2011
|
29-11-2010 22:25:33
@Leen: zeker doen. Uiteindelijk moet iedereen zijn zin doen. Sommige mensen worden onzeker door teveel te passen, bij anderen geeft dit dan weer een omgekeerd effect. Ik vond het zeker waard om veel te winkels te doen. Wat naam van mijn kleedje betreft, hou ik dit liever voor mezelf. Er kunnen nog mensen op dit forum zitten die me misschien herkennen en wil het nog 'n beetje als verrassing houden. Na 9/07/2011 wil ik zeker eens een foto doorsturen hoor.
nog veel plezier allemaal !
|
|
Herman
|
30-11-2010 7:35:51
Mijn toekomstige is in Sint Truiden geweest en was daar nochtans zeer tevreden . Zij had de bazin zelf .
|
|
Leen
5-11-2011
|
30-11-2010 9:12:35
Hoi Herman, Ik had ook de bazin zelf, maar smaken verschillen hé. Voor mij persoonlijk klikte het gewoon niet omdat ze een heel andere visie had op trouwkleedjes passen dan ik (nl. minder = beter). Maar goed voor jouw verloofde dat zij wel tevreden is en haar droomjurk misschien gevonden heeft! Groetjes, Leen
|
|
Herman
|
2-12-2010 20:26:31
Leen in welke winkel was het want er zijn er 2
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|