Nu Online
Momenteel zijn er 609 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie het muiltje past...

30-11-2010 8:21:39
Helaba,

Het kleedje hangt in de winkel op mij te wachten, ook de accessoires en de mooie gedachten aan ons dagje! Maar ik kan er maar geen schoenen bij vinden! Waar vind je zoal bruidsschoenen? Op het internet vind ik ook al niet echt iets... Eens gaan zien bij het zogenaamde Bruidsparadijs, maar zo paradijselijk zag het er daar volgens ons niet echt uit, laat staan dat ik dé schoentjes zou gevonden hebben...
Iemand een idee..??

Groetjes,

Tinneke

Tinneke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 680

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik30-11-2010 11:30:22

Van welke regio ben je Tinneke?

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik30-11-2010 11:31:34

Van West-Vlaams Brabant, maar ik kan vrij mobiel zijn hoor ;-)

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik30-11-2010 11:38:51

Maar Nederland is wss iets te ver dan? Daar waar ik mijn kleed gekocht heb, hadden ze ook een mooie collectie schoenen. Het is wel op 2u rijden van Antwerpen, dus is niet bij de deur hé...
Ik heb mijn schoenen eigenlijk op een stomme manier gevonden...In de Carnotstraat in Antwerpen heb je een aantal zaken waar ze ook bruidskledij, coctailjurken,...verkopen en daar stonden eigenlijk mijn droomschoenen: witte pumps en voilà voor nog geen 40 eur waren ze van mij

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik30-11-2010 12:18:41

Oh, super! Ik ken niet zoveel straten daar, kan je adres eens doorgeven? Hebben ze daar een beetje keuze?
Waar ben je geweest in Nederland? En hadden ze daar wat keuze?
Waar ik mijn kleed gekocht heb hadden ze maar 3 paar en niet echt mijn ding... :-s

Inge
6-8-2011
 Meld misbruik30-11-2010 12:34:42

Tip: Van Loock in Zandhoven. Ruime keuze, vriendelijke en persoonlijke bediening en de prijzen zijn ok!

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik30-11-2010 12:57:04

Straat is de Carnotstraat (Antwerpen-Borgerhout). Verwacht je niet aan 'sjieke' winkels daar hoor, maar wel een héél groot aanbod :-)

In Nederland heette het stadje 'Meppel', was bij Marry You Bruidsboetiek.

Maar zoals Inge zegt: bij Van Loock vind je ook een groot aanbod.

Succes met je zoektocht

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik30-11-2010 21:20:29

Bij Van Loock vind je zeker en vast iets, maar normaal gezien verkopen ze in bijna iedere winkel met trouwkledij ook schoenen. Dus als je in je eigen winkel je goesting niet gevonden hebt, kan je misschien eens in een andere winkel gaan kijken. bvb Jagré, Le Chapeau, JPC, Bruidshuis (ook in Merksem, maar niet hetzelfde als het Bruidsparadijs). Die hebben zeker ook leuke schoenen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...