Terug naar overzicht
Valère Peeters... deze hebben wij ook ingehuurd voor onze grote dag!! groetjes Caroline
Wij hebben samengewerkt met Jessica Lambrecht.Een ceremoniemeester leidt alles in goede banen en zorgt er voor dat alles verloopt volgens de samen overeen gekomen planning.Het hangt ook van jezelf af. Heb je het liever strak geregeld of mag het iets nonchalanter...
Wij nemen exclusief events ... Ons inleidingsgesprek vond ik véél belovend en hun prijzen vallen ook super mee hoor! Zeker de moeite om te overwegen! :)
Hallo, Ik zou zeker aanraden om een ceremoniemeester te nemen voor jullie grote dag. Het zorgt er gewoon voor dat je aan niks moet denken. De ceremoniemeester zorgt ervoor dat alles goed verloopt. Ons hebben ze gezegd dat een ceremoniemeester van 200 euro héél duur is. De meeste vragen 150 à 175 euro. Groetjes Deborah
Hey, Wij hebben ook een ceremoniemeester, Steven Chys. Hij is van Gits. Wij betalen voor een hele dag 225 EUR, maar je kan hem ook voor halve dag nemen.
Hoi, Een ceremoniemeest zorgt er toch voor dat je veel meer kan genieten van je dag. Wij hadden Pieter Cloet, hij helpt je bij de voorbereiding en zorgt dat je nergens moet aan denken de dag zelf. Vind het ook leuk dat hij nog jong is, en dat zie je niet zo vaak bij een ceremoniemeester. Ik denk dat je bij hem geen 200 euro zal betalen.
Idd, zoveel heeft hij niet te doen. Nu dat hangt ook af van wat je wil. Wil je het heel goed georganiseerd met de nodige protocol? Misschien is het dat wel wat je vriend een beetje afschrikt. Of wil je het een beetje losser en iemand die aanwezig is en een beetje aan matrialen denkt en om toch iets minder nonchalantie, dan denk ik dat het dat je voor die prijs niet moet sukkelen. Wij trouwden met R-A-P en daar is niet zoveel protocol bij nodig. Hij was ook handig nadien, want wie gaat het allemaal netjes opruimen. Je vriend vooraleer hij naar de feestzaal gaat? Misschien is dat wel een argument
Hello Ik kan Roger Vandeputte aanbevelen , zal zeker in uw budget passen. Werkt heel profesioneel en verzorgd.