Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkostuum

30-11-2010 13:54:25
Alles was geregeld ivm kledij tot ik de foto's in handen kreeg van ZIJN kostuum, afschuwelijk en past totaal niet bij mijn kleed, ik had nochtans duidelijk vermeld ECRU, maar ze hadden niet beter gevonden dan een wit hemd! Grrr.. Ze waren met acht mannen moet je weten en niet eentje dat zei, lelijk!! Ach, opvang kids geregeld en wij straks naar de winkel, dit zal ik dan ook maar zelf moeten regelen... Alleen weet ik niet echt zeker wat eigenlijk wel bij men kleed zou passen. Hmm..

kelly
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1500

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik30-11-2010 14:26:51

Hey Kelly,

heb je een foto van je kleed? Anders kan je de foto aan de winkelier tonen, zij weten meestal raad (toch als ze iets van hun vak kennen). Anders kan je het hen altijd zo gedetailleerd mogelijk proberen te beschrijven.

om zoiets te vermijden ga ik dus mee het kostuum kiezen van mijn verloofde. Mannen en fashion is een combinatie die niet werkt :-). Toch niet bij die van mij.

Succes ermee! 

julie
28-5-2011
 Meld misbruik30-11-2010 16:19:08

Hoi dames,
Ik vrees dat dit toch voor de meeste mannen telt. En voor deze die wel op de hoogte zijn van wat kan en wat niet zijn de vrouwen meestal geen partij

Ik heb ook direct beslist dat ik zelfs eerst eens alleen op pad zou gaan. Ik had dan een 3-tal kostuums die ik graag zag en die drie mag hij in januari gaan passen.

Een man mag je niet teveel keuze geven anders ziet hij het bos door de bomen niet meer.

M.
18-6-2011
 Meld misbruik30-11-2010 16:38:23

Ik ga ook mee met mijn "aanstaande", en zal stiekem in mijn tas een foto meenemen van mijn kleed. Ik durf het ook niet aan om hem alleen op pad te sturen :-)

Inge
6-8-2011
 Meld misbruik30-11-2010 16:38:56

Dan heb ik toch wel geluk hoor want mijn ventje heeft smaak Ik kan hem daar 100% in vertrouwen! xxx

lies
2-7-2011
 Meld misbruik30-11-2010 17:40:29

Inge,

geldt voor mij ook! En dat maakt het net zo spannend voor ons vrouwtjes als voor de mannen! xxx

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-11-2010 18:23:37

Ik ga zeker en vast ook mee! Just to be safe... ;-)

Veel geluk nog met het zoeken naar een nieuw kostuum voort ventje!

Groetjes, Evelien

Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik30-11-2010 19:48:30

Ik heb duidelijk gezegd wat ik mooi vind en hij krijgt foto's mee van kostuums die ik tof vind. En als hulplijn stuur ik een van mijn bruidsmeisjes mee. En zijn getuige heeft ook een goeie smaak.

Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik30-11-2010 19:50:12

Vervolg :)
Ik vind het ook wel spannend dat ik zijn kostuum niet ga zien tot op onze trouwdag.

Groetjes Sofie

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik30-11-2010 21:04:20

Mijn schoonmoeder zal mee gaan als hij zijn kostuum gaat kiezen. Ze weet dan welk kleed ik heb, als het kan neemt ze een staaltje van de stof mee om de kleur te matchen.
Sowieso heb ik er vertrouwen in, maar als je man niet weet wat voor kleed je hebt, is het moeilijk iets te vinden dat erbij past, dus als zijn moeder hem wat in de juiste richting kan sturen, komt het wel in orde (hoop ik, hehe)

Maria
8-7-2011
 Meld misbruik1-12-2010 9:15:41

Ik heb mijn vriend naar dezelfde winkel gestuurd als waar ik mijn kleed gekocht heb. De service was daar zo goed dat ik er alle vertrouwen in heb dat ze iets gekozen hebben dat mooi bij mijn kleed past. Ik had ook een staaltje stof meegegeven, en gelukkig heeft mijn vriend ook wel een goede smaak, dus ik ben redelijk gerust ;-)

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik1-12-2010 12:47:50

hmmm zou dus beter toch meegaan als hij zijn kostuum gaat kiezen
of ik moet zijn ma een foto tonen van mijn kleed en haar meesturen

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik1-12-2010 13:46:35

Ongelooflijk wat ik hier lees :)

Karine
25-6-2011
 Meld misbruik1-12-2010 20:43:07

Hey,

Ik wil ook mee met mijn aanstaande om een pak...
En niet omdat hij geen smaak heeft, maar smaken verschillen nu eenmaal, en die van ons komt soms niet overeen...
Toen we op de trouwbeurs in A'pen was het duidelijk dat de kostuums die hij mooi vond, ik niet mooi vond...
En toen we een paar weken geleden een winkel binnenstapten was het weer zo... Toch hebben we uiteindelijk gezien wat we allebei mooi vinden...
Ik heb liever dat ik het mooi vind, dan dat het een verrassende tegenvaller is...

Mijn kleed moet voor hem een verrassing zijn, maar hij heeft mij een lijstje gegeven wat hij niet wil en hij kon op de beurs ook al es tonen wat hij wel mooi vindt...
Dus dat komt wel goed...

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik1-12-2010 21:52:47

hey,
ik laat myn ventje zelf kiezen,heb er een goed oog in,hetgeen hy in het dagelyks leven aan heeft is al mooi en hetgeen hy voor my soms kiest is ook altyd leuk!!

eigenlyk is het niet mooi,zy mogen ons kleed niet zien en wy mogen het wel zien van hun!!
nee,kan alleen maar hopen dat het meevalt,hahaha!!

zowiezo doet hy toch geen kostuum aan,maar wel mooie en klassevolle kledy van een herenwinkel!!wat hy erna nog is kan aandoen!!

veel succes hier allemaal met onze ventjes!!

kelly
11-6-2011
 Meld misbruik10-12-2010 10:46:44

bij deze bedankt voor jullie reacties, alles is uiteindelijk toch nog goedgekomen, hij was gewoon verkeerd ingelicht hij dacht dat ik enkel donker wilde terwijl hij zelf ook liever licht zag dus bij deze hebben we het kostuum dat we allebei toch wel het mooist vinden.. eind goed al goed e... Hij moet wel nog bijpassende schoenen vinden, hm zou ik hem het voordeel van de twijfel geven of meegaan..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info