Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Honeymoon!

30-11-2010 19:57:39
Joepie! Vandaag onze huwelijkreis geboekt. Daar warm je vanop in deze barre weersomstandigheden :)
We gaan naar Costa Rica. Eerst een weekje rondtrekken en daarna een weekje in een 5 sterren Riu hotel. Ik kijk er al naar uit.
Terug iets om van mijn lijstje te schrappen. Zo wordt het altijd maar korter en korter.

Groetjes Sofie

Sofie
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 796

Sarah
9-4-2011
 Meld misbruik30-11-2010 20:19:48

Hey Sofie,
leuke honeymoonvooruitzichten, Costa Rica schijnt zoooo mooi te zijn!!
Wij gaan naar Cuba, een droombestemming van ons beiden, en dat was dan ook het allereerste dat beslist was
Nog veel plezier met de voorbereidingen en het schrappen op je lijstje

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik1-12-2010 1:17:40

Costa Rica vond ik super ! Als je rondtrekt en die week dan zelf met auto rijdt huur dan wel een stevige jeep want de wegen zijn er niet zo goed en je doet anders super lang over elke verplaatsing. wij hebben die fout gemaakt en de auto na 2 dagen teruggebracht en ingeruild.

Isabelle
12-2-2011
 Meld misbruik1-12-2010 9:46:11

Wij willen ook naar Costa Rica ! Bij welke reisorganisatie heb je geboekt ? Ga je zelf rondtrekken of doe je een georganiseerde toer ? Moet je malariepillen nemen ?

floor
25-6-2011
 Meld misbruik1-12-2010 13:04:28

hey

wij trouwen 2/7/2011 en wij waren ook aan hett uitzien voor costa rica en zelfde formule of jij! wat rondtrekken en dan weekje strand
welke organisatie heb jij dit geboekt en is het dan geen regenseizoen ?
grts

Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik1-12-2010 19:39:49

Hey Isabelle en Floor,
Wij hebben geboekt bij Jetair. We hebben gekozen voor de Highlights tour (dit is wel in groepsverband)en daarna een weekje in het Riu Guanacaste hotel. Tijdens deze tour zie je heel veel. De Arenal vulkaan, Monteverde (nevelwoud), de vlindertuin... Alle noem maar op. Tussendoor logeer je in Lodges. Op de site van Jetair vind je redelijk wat informatie over hun rondreizen. Gewoon bij vliegvakanties en daarna Costa Rica. Het is dan inderdaad regenseizoen maar dan is het land op zijn mooist. Onze reisagente kent een koppel die dit jaar in juni geweest zijn en die mensen hebben maar 2 keer regen gehad in de namiddag. Dus dat riskeren we ons. Het kan het hele jaar door regenen in Costa Rica. Floor natuurlijk ga jij dan nog een maand later, misschien dat het weer dan slechter is. Dat zou je eens moeten navragen.
Je hebt wel inentingen nodig. Wij zijn naar het UZ Gent gegaan voor de onze. Je moet Hepatitis A en B, Buiktyfus en Tetanus krijgen. De dokter heeft ons ook een voorschrift gegeven voor Malariapillen die we daar moeten nemen. 1 dag voor dat je het woud/bos ingaat en daarna 1 week.
Ik kijk er alvast naar uit, deze week was het in Vlaanderen Vakantieland over Costa Rica en ik ben nu al verliefd op het land.
Moesten jullie nog iets willen weten jullie moeten maar vragen.

Heel veel groetjes
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...