TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
9-7-2011
|
30-11-2010 20:39:37
Amai zeg... Das inderdaad wel geen behandeling!!
|
|
Katleen
24-9-2011
|
30-11-2010 20:57:50
Hey Marijke
Ik begrijp hoe je je voelt, heb het zelf ook meegemaakt. Niet met mijn eigen trouwkleed (dat heb ik nog niet gevonden), maar wel toen mijn schoonzus trouwde en zij daar haar trouwkleed en ik daar mijn suitekleed gekocht hadden.
Het verhaal van de bancontact is al zo oud als de straat. Mijn verhaal dateert van 2007... Toen we ons voorschot moesten betalen, hadden ze nog geen bancontact, maar ze waren er volop mee bezig. De volgende keer was de bancontact er zogezegd wel (hebben hem nooit gezien), maar was hij nog niet aangesloten. M.a.w. wij hebben ons kleed volledig cash moeten betalen. Vraag me af hoeveel ze daarvan officieel hebben aangegeven...
Maar soit, doet er niet toe. Feit is inderdaad dat je echt met een slecht gevoel buitengaat, terwijl je juist happy zou moeten zijn omdat je een prachtige jurk gevonden hebt. Ik ben blij dat jij alleszins zo slim bent geweest om hier eerst wat ervaringen te lezen en dat je beslist hebt om de verstelwerken door iemand anders te laten doen. Want zoals je zegt: het kleed kan de moeite waard zijn om zo slecht behandeld te worden, maar de verstelwerken zijn een ramp daar en dat wil je er niet ook nog eens bij hebben! Wij hebben onze beide jurken nog in de laatste week door iemand anders moeten laten fatsoeneren en dat brengt zeer veel stress mee!
Nu kan je gerust zijn dat iemand die wel bekwaam is jouw jurk gaat verstellen. Als je nog steeds zo trots bent op je jruk, ondanks die slechte behandeling, zal je er zeker en vast prachtig uitzien op de grote dag!!
Goed beslissing genomen en lig er niet wakker van, belangrijkste is dat je je kleed nu zelf in handen hebt!
|
|
marijke
22-4-2011
|
30-11-2010 21:13:56
@evelien ja je ziet het is allemaal niet van de poes hé!!
@katleen,is het echt!!eigenlyk verwonderd het my niet ze!!waarom doet iemand zoiets!!het gaat toch over iets belangryk en ook iets uniek!!kan ik niet by met myn verstand!!
enja,dat geld dacht ik ook wel,dat het zoiets was,voor zwart geld,dat het niet aangegeven is!!grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!zal ik wel rondcrossen!!
vroeg zelfs of ik die bh kon kopen die ik gepast had,ja zei ze!!85 euro,toen ik vroeg welke maat het was,zei ze,doet er toch niet toe!!als het maar goed zit!!je moet niet naar die maten kyken,zyn allemaal hetzelfde!!heb hem dan niet gekocht,want ze ging zelfs die meegeven die iedereen moest aandoen om hun kleed te passen!!wilde wel een nieuwe ze!!
gelukkig heb ik deze site hier,waar ik al die commentaren gelezen heb en heb ingezien dat ik aan de noodrem moest trekken!!spytig dat ik de site te laat leren kennen heb!!maarja,gelukkig heb ik een oplossing!!
zou zo bellen naar haar of is terug gaan om is goed myn gedacht te zeggen,zou zelfs op een beurs gaan en in het groot willen melden,koop er niet!!zo boos ben ik!!
|
|
sabrina
4-2-2011
|
30-11-2010 21:19:40
Marijke, Laat het idd niet aan je hart komen. Dat is ZE niet waard.
Wat ik vooral erg vind is dat die persoon blijkbaar denkt goed bezig te zijn.
Ze heeft waarschijnlijk nog niet van dit forum gehoord !
En indien wel, tja dat zegt dan nog maar meer over haar....
veel succes!
Sab
|
|
natasja
6-5-2011
|
30-11-2010 22:11:08
oei oei marijke nu heb ik ook schrik hoor :(
|
|
marijke
22-4-2011
|
30-11-2010 22:36:41
@natasja,wie weet lukt het by u allemaal wat vlotter hé!!
ben voor één ding bly dat ik het weggehaald heb voor dat het versteld was,voor de rest ben ik heeeeeeeeeeeel bly over myn keuze als jurk!!
ik heb gewoon myn hartje gevolgd,jy moet my daarom niet volgen hé!!
het is gewoon de reacties hier en ook dat het precies niet klikte met de uitbaatster!!
echt wilde u geen schrik aanjagen,maar wil gewoon de nieuwe bruidjes ook wat verwittigen!!
als ik u was,ga dan toch altyd met twee naar ginder!!sta je sterker in je schoenen!!
sorry dat ik u bang maak,maar er waren hier nog mensen dat het gedaan hebben,en gelukkig hebben die myn ogen opengedaan!!
zowiezo ga je stralen,en blyf by uw standpunt dat je zo of zo wil en niet anders!!
|
|
caroline
20-8-2011
|
30-11-2010 23:20:04
Amai seg, wat een verhalen hier!
Maar zoals je zegt je hebt het kleed in handen en ze nemen het niet meer van je af...
Die vrouw is het niet waard om in zo een winkel te staan, het enigste wat wij willen is enthousiasme als we om ons kleed gaan eh!!
groetjes
|
|
sarah
17-12-2011
|
1-12-2010 7:56:28
Hey Marijke,
wat erg dat je dit hebt moeten meemaken. Maar je hebt wel je jurk gered ,door ze weg te halen voor de retouches.
Mijn ceremoniemeester had mij verwittigd dat ik absoluut niet naar Farah Love mocht gaan, wegens de vele problemen die hij heeft gezien.
Wegens dat toch iemand is die in de trouw business zit, heb ik wijselijk zijn raad opgevolgd!
En zo te lezen heeft die man het bij het rechte eind.
Groetjes,
Sarah
|
|
Evelien
4-6-2011
|
1-12-2010 9:04:29
Ik ben daar ook langs geweest voor een pasbeurt en gelukkig had ik vanaf het begin al een slecht gevoel en was volgens mij de kwaliteit van de kleedjes en stoffen niet optimaal. Gelukkig heb ik mijn kleedje ergens anders aangekocht waar ik wel een goed gevoel had.
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
1-12-2010 12:37:59
Ocharme meid! Het kiezen/passen/ophalen van de trouwjurk is toch één van dé hoogtepunten tijdens de voorbereiding, en dat wordt dan verbrod door zo'n gefrustreerde taart!
Oorspronkelijk was ik ook van plan om naar Farah Love te gaan, maar na alle reacties die ik al gehoord en gelezen heb, waag ik me er gewoon niet aan.
Ongelofelijk dat die winkel nog bestaat, met zo'n service!
|
|
deborah
28-5-2011
|
1-12-2010 12:39:25
amai echt schandalig!
mijn vriendin wil daar ook naartoe gaan, zal het maar direct afraden, zo een behandeling!!!!
|
|
deborah
28-5-2011
|
1-12-2010 12:41:40
laat t ni aan je hart komen en geniet van alle momenten dat je je kleed nu kan bekeijken en aandoen!
|
|
eline
20-5-2011
|
1-12-2010 15:11:19
wat een trut
geniet nu maar van de andere voorbereidingen , hopelijk verloopt alles ok
groetjes eline
|
|
marijke
22-4-2011
|
1-12-2010 17:23:58
superbedankt allemaal voor de reacties!!
heb er al heel de dag over bezig geweest op myn werk,dat het verschrikkelyk was!!
enja zoals jullie zeggen een gefrustreed iemand was ze!!
eigenlyk heb ik veel goesting om is een petitie te starten,zodanig dat ze bruidjes niet meer kan kwetsen!!vraag my af,of zy wel goed kan slapen met zo een zaak!!
daarvoor moet ik al zo oud zyn om my zo in de doeken te laten doen,hetgeen ze op myn werk zeiden,dat ik my niet zo mocht laten doen hebben!!
dat als ze geen bankcontact heeft,dat dat spytig voor haar was en dat ze maar zelf een oplossing moest zoeken!!
zelf heb ik myn kleedje nog is vastgehad vandaag en gelukkig voelt het nogaltyd supergoed aan!!
zoals ik al zei,aub raad zoveel mogelyk mensen af om er naartoe tegaan,die is het niet waard om zo een winkel te hebben!!en voor diegene die uiteindelyk niet gekocht daar hebben,proficiat!! ;-)
ben helemaal niet haatdragend,maar deze mevrouw verdiend eigenlyk is een goed lesje,met zo een onschuldige mensen het zot houden!!
gelukkig moet zy myn haar,make-up of myn feest niet doen of anders was het in plaats van een trouwdag,een rouwdag,hahahaha!!
|
|
Karine
25-6-2011
|
1-12-2010 20:34:43
Marijke,
Had er ook een afspraak gemaakt, maar na de reacties hier heb ik eerst nog wat andere winkels bezocht, en toen ik nog een 2e keer naar mijn 'mss droomjurk' mocht gaan kijken op hetzelfde moment als mijn afspraak, wou ik mijn afspraak afbellen.
Het rare was dat er iemand mij opbelde om te vragen (van Farah love) of ik mijn afspraak nog wou, ik zei: eigelijk niet, en toen ik wou zeggen waarom (want de meeste vragen dan heb je je jurk al gevonden, of wil je verplaatsen ofzo) had ze al afgelegd... Bizar telefoontje... Mja, leve de site hier... Je doet er supertips op...!!
Succes nog verder!!!
|
|
jeff
27-8-2011
|
1-12-2010 21:45:20
hey
Tof dat je zo durft uitkomen voor je mening hier! Zo zouden er veel meer moeten zijn, die zow<el hun goede maar ook hun slechte ervaringen willen delen. teslotte zijn het allemaal onze zuurverdiende centjes die we gaan op doen bij die zaken he!!
|
|
natasja
6-5-2011
|
1-12-2010 21:58:00
hey marijke...
ik heb nog geen problemen gehad met haar.
ik heb mijn 1ste pas rond februari... trouw 6 mei...
kan jij het adres in prive bericht sturen aub?
x
|
|
Monia
14-5-2011
|
14-12-2010 18:25:41
Hoi Marijke, Dat is inderdaad helemaal niet leuk om mee te maken. Ben daar geweest om kleed te kiezen en had onmiddellijk besloten na het passen van een aantal kleedjes om het daar niet te nemen, wegens de onbeleefdheid van de dame die dan nog met iemand anders bezig was. Toen ik nog een jurk wou passen en twijfelde... zei de mevrouw onmiddellijk, juffrouw deze winkel biedt een jurk aan voor een bepaalde prijs, dat vind je nergens terug, dus ik zou hem hier kiezen. Ik dacht oké ik houd natuurlijk rekening met de prijs, maar ik wil er toch nog wel deftig uitzien, hetgeen ik gepast had trok op niets en ze drong echt aan en bleef aandringen pf. En het werd alleen maar erger naarmate tijd vorderde. Ben daar buiten gestapt, terug naar eerste winkel gereden waar ik een maand daarvoor supervriendelijk ontvangen werd (maar de jurk van m'n dromen niet gekocht had omdat iemand hem die maand toevallig tijdens haar trouw droeg), nl. Maxim's Couture te Mechelen. Hier zeiden ze direct tegen mij, pas iets, zelfs meerdere keren maakt niet, neem iets waar jij je goed in voelt, vind je het hier niet, maakt niet uit. Jij trouwt die dag... dat was een superlieve dame en ik vond hem daar vrij snel.
|
|
marijke
22-4-2011
|
14-12-2010 19:04:31
mercie monia voor uw verslagje,hopelyk gaan hier meerdere mensen hun oogjes open,vooral de nieuwe bruidjes,dat ze er zeker niet moeten gaan!!
ben heel bly voor je dat je uw droomkleed elders gevonden hebt,myn vriendin heeft die daar ook gevonden en is ook heel gelukkig over die winkel en hun service!!
succes met je voorbereidingen!!
|
|
MC
18-8-2012
|
3-10-2011 9:43:03
Hallo! ik heb gisteren een afspraak gemaakt uit pure curiositeit. maar als ik dit lees, ga ik nog deze week afbellen! het is gewoon een schande! ben blij dat iedereen toch zijn kleed heeft kunnen redden! op de beurs was ze idd heel opdringerig die mensen van Farahlove, mijn mama zei nog, ach laat ons gewoon eens gaan kijken. maar na dit heb ik hier al helemaal geen zin in!! veel succes nog aan iedereen die zijn droomkleed nog moet vinden!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|