Terug naar overzicht
Als je al oorbellen en een tiara neemt zou ik er idd voor opletten van nog een ketting te nemen. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe opvallend de tiara en oorringen zijn. Is bv. anders als je enkel een steentje zou dragen als oorbellen en bv. ook zo'n ketting zou dragen.
Mij lijkt een ketting zowiezo al niet echt mooi bij een halterjurk...En aan de hand van je andere juwelen, denk ik dat dit dan net dat tikkeltje 'teveel' zou zijn...Less is more :-)
ja, dat dacht ik ook al! dankje voor de reactie!
Ik zou idd ook geen ketting nemen bij halterjurk. Wel zou ik dan kijken of het niet mogelijk is om een armband dan aan te doen (naargelang of je al dan niet handschoenen draagt! )
Zoals hierboven al wordt aangegeven, zou ik de ketting ook weglaten. Mag ik vragen welke jurk het wordt? I just love halterjurken!
Ik had een halterjurk en had wel een ketting, nl. mijn verlovingsketting... Sober, maar mooi! Uiteraard kan je dan geen zware of opvallende ketting dragen, maar mijn verlovingsketting moest er gewoon bij!
Beste Ann ik heb ook voor een halterjurk gekozen en denk er toch aan een kettinkje te dragen. Mijn halter is namelijk vrij sterk afgelijnd waardoor het niet mis zou staan, denk ik. Ik ben momenteel wel nog op zoek om het ideale juweeltje te vinden. Ik dacht aan iets heel fijn (ketting met steentje) met bijpassende oorbel. In enkele winkels wisten ze me te zeggen dat er rond de periode van Valentijn nieuwe (fijne) juweeltjes op de markt komen, dus wacht ik even die periode af. De winkel waar ik mijn kleed ging halen, stelde voor om te vragen aan de juwelier of je de juwelen even kan "huren" om ze mee te namen naar een volgende pas. Volgens mij is dat bij sommige juweliers wel mogelijk. Dan kan je ook meteen zien of het er bij past en je staat. Ik denk er aan om het zo te doen. Groetjes en veel succes!
Ik had ook een halterjurk, en had er wel een ketting bij. Ik had ketting-armband-oorbellen van dezelfde lijn, en ik vond het zelf veel mooier dan zonder de ketting. Gewoon passen, en zien wat je het mooiste vind!